DomanePlusSLR6eTap_23_36702_A_Primary.jpg
search
  • DomanePlusSLR6eTap_23_36702_A_Primary.jpg
  • DomanePlusSLR6eTap_23_36702_A_Portrait.jpg
  • DomanePlusSLR6eTap_23_36702_A_Alt1.jpg
  • DomanePlusSLR6eTap_23_36702_A_Alt2.jpg
  • DomanePlusSLR6eTap_23_36702_A_Alt3.jpg
  • DomanePlusSLR6eTap_23_36702_A_Alt4.jpg
  • DomanePlusSLR6eTap_23_36702_A_Alt5.jpg
  • DomanePlusSLR6eTap_23_36702_A_Alt6.jpg
  • DomanePlusSLR6eTap_23_36702_A_Alt7.jpg
  • DomanePlusSLR6eTap_23_36702_A_Alt8.jpg
  • DomanePlusSLR6eTap_23_36702_A_Alt9.jpg

Rower szosowy elektryczny TREK Domane+ SLR 6 AXS

Matte Deep Smoke
Cena 43 699,00 zł
Brutto

Najniższa cena produktu 43 699,00 zł z dnia 28.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

ID produktu: 5273752

Kolor
Rozmiar
Ilość

Wysyłka w 7 dni
Zapytaj o produkt

Domane+ SLR 6 AXS EU 50 Matte Deep Smoke
Domane+ SLR 6 odmienia oblicze całej kategorii jako e-szosówka, który nie przypomina standardowego roweru elektrycznego ani pod względem wyglądu, ani dopasowania, ani wrażeń z jazdy. Zbudowany jest na ramie z włókna węglowego OCLV Serii 800, która kryje kompaktowy, wysoce zaawansowany silnik dający wrażenia z jazdy jak na tradycyjnym rowerze. Cichy silnik znika pośród innych dźwięków i praktycznie go nie zauważysz podczas spokojnych przejażdżek solo lub z klubem, dzięki czemu czujesz bliskość z jazdą, rowerem i otoczeniem, a jednocześnie zyskujesz moc na pokona

Szukasz topowej karbonowej e-szosówki, która będzie superlekka, elegancka i bardzo cicha. Wszechstronność ma znaczenie i chcesz mieć możliwość jazdy na wszystkim, od asfaltu po szuter. Poza tym zależy Ci na szybkiej i precyzyjnej zmianie biegów bezprzewodowego napędu SRAM Rival XPLR AXS.

Nasza najlżejsza rama z włókna węglowego OCLV Serii 800 z tylnym IsoSpeed. Żwawy silnik z przekładnią falową TQ o momencie obrotowym 50 Nm zapewniający wspomaganie do 25 km/h, wbudowany akumulator 360 Wh, zintegrowany inteligentny wyświetlacz LED oraz dyskretne przyciski do zmiany trybów wspomagania wbudowane w klamkomanetki. Koła z włókna węglowego OCLV Aeolus RSL 3V, sterowany bezprzewodowo napęd 1x12 SRAM Rival XPLR AXS, karbonowy mechanizm korbowy, pochłaniająca wibracje kierownica Bontrager Pro IsoCore oraz mostek RCS Pro pozwalający ukryć linki i przewody dla eleganckiego wyglądu.

Nasza najlepsza karbonowa rama Domane+ i najlepiej wkomponowany napęd elektryczny zapewniający dodatkowy zastrzyk mocy bez poświęcania elegancji i imponującej wydajności. Nowy sterowany bezprzewodowo SRAM Rival XPLR AXS zmienia biegi płynnie i szybko.
- Kompaktowy i lekki silnik z przekładnią falową TQ pracuje wyjątkowo dyskretnie a jednocześnie przekazuje ogromną moc do prędkości 25 km/h
- Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne elementy sterujące sprawiają, że maszyna ta wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower szosowy
- Stabilna geometria długodystansowa z wygładzającym trasę tylnym systemem IsoSpeed pochłania męczące nierówności na drodze, dzięki czemu jedzie się płynniej i wygodniej
- Na długie przejażdżki możesz dodać wydłużający zasięg akumulator Range Extender, który elegancko mieści się w koszyku na bidon i zapewnia Ci moc na pokonanie dodatkowych kilometrów
- Wyposażony jest w gotowy na wszelkie wyzwania sterowany bezprzewodowo napęd 1x12 SRAM Rival XPLR AXS oraz 40 mm opony gotowe wgryźć się w luźny szuter

Gotowy na szuter
Domane+ SLR eTap wyposażony jest w opony na szuter 40 mm oraz gravelowy napęd SRAM XPLR, dzięki czemu wjedziesz na szutrowe drogi bez problemów, bez obaw i bardzo wygodnie.

Kompaktowy, cichy i potężny elektryczny układ napędowy
Silnik z przekładnią falową TQ pracuje wyjątkowo sprawnie i oferuje wspaniały stosunek zasięgu, masy i prędkości. Jest superkompaktowy, niesamowicie cichy i zapewnia wyjątkowo naturalne wrażenia z jazdy ze wspomaganiem do prędkości 25 km/h.



Ultralekki
Domane+ SLR to najlżejszy elektryczny rower szosowy w historii naszej firmy, dzięki najlepszemu i najlżejszemu włóknu węglowemu OCLV Serii 800 oraz inteligentnej konstrukcji ramy opracowanej pod kątem ograniczenia masy.

Zaprojektowany na długie dystanse
Akumulator 360 Wh wbudowany jest w rurę dolną i zapewnia konkretny zasięg 97 km w trybie Eco.

Opcjonalny akumulator zwiększający zasięg
Odkrywaj dalsze trasy z opcjonalnym akumulatorem o pojemności 160 Wh, który zwiększa całkowity zasięg do ~146 km w trybie Eco. Chcesz pojechać jeszcze dalej? Aplikacja Trek Central umożliwia dostrojenie pracy wspomagania pod kątem zwiększenia zasięgu.



Przewaga komfortu
Nowo udoskonalona technologia IsoSpeed tłumi męczące nierówności i zmniejsza wagę, dzięki czemu zachowujesz siły na dłużej.
4 szt.

Cechy

Rok Modelowy
2024
Wariant 50
rozmiar ramy 50
opis ramy Włókno węglowe OCLV serii 800, układ napędowy TQ, zwężana główka ramy, tylny rozdzielacz IsoSpeed, wewnętrzne prowadzenie linek, hamulce tarczowe flat mount, mocowania błotników, oś przelotowa 142x12 mm
mechanizm korbowy Praxis Carbon, 170 mm długości
hamulec tylni Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Rival SRAM Paceline, zaokrąglona, centerlock, 160 mm Maks. średnice tarcz
hamulec przedni Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Rival SRAM Paceline, zaokrąglona, centerlock, 160 mm Maks. średnice tarcz
opony Bontrager GR1 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 40 mm
przerzutka tylna SRAM Rival XPLR eTap AXS, maks. zębatka 44T
dźwignie zmiany biegów SRAM Rival eTap AXS, 12 biegów // SRAM Rival eTap AXS, 12 biegów
łańcuch SRAM Rival, 12-biegowa
kaseta SRAM XG-1251, 10-44, 12-rzędowa
mostek Trek RCS Pro, -7 stopni, 80 mm długości
kierownica Bontrager Pro IsoCore VR-SF, 40 cm
sztyca Aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego KVF, przesunięcie 20 mm, długość 280 mm
siodło Bontrager Verse Short Elite, drążone szyny ze stali nierdzewnej, szerokość 155 mm
koła Bontrager Aeolus Pro 3V, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, sztywna oś przelotowa 100x12 mm Bontrager Aeolus Pro 3V, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, sztywna oś przelotowa 142x12 mm
bateria TQ 360 Wh
silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W // TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W
rozmiar koła z przodu 28
rozmiar koła z tyłu 28
typ ramy UNI
rozmiar ramy 50
materiał ramy CARBON
typ e-roweru NORMAL
pojemność baterii 360

Specyficzne kody

upc
601842757079
MPN
36700
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.