EmondaALR5-24-41426-A-Primary.jpg
search
  • EmondaALR5-24-41426-A-Primary.jpg
  • EmondaALR5-24-41426-A-Portrait.jpg
  • EmondaALR5-24-41426-A-Alt1.jpg
  • EmondaALR5-24-41426-A-Alt2.jpg
  • EmondaALR5-24-41426-A-Alt3.jpg
  • EmondaALR5-24-41426-A-Alt4.jpg
  • EmondaALR5-24-41426-A-Alt5.jpg
  • EmondaALR5-24-41426-A-Alt6.jpg
  • EmondaALR5-24-41426-A-Alt7.jpg
  • EmondaALR5-24-41426-A-Alt8.jpg

Rower Szosowy TREK Émonda ALR 5

Crimson to Dark Carmine Fade
Cena 11 099,00 zł
Brutto

Najniższa cena produktu 11 099,00 zł z dnia 28.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

ID produktu: 5298272

Kolor
Rozmiar
Ilość

Wysyłka w 7 dni
Zapytaj o produkt

Emonda ALR 5 47 Crimson to Dark Carmine Fade
Émonda ALR 5 Disc to superlekki i responsywny wyścigowy rower szosowy. Dzięki zaawansowanym formom rur Kammtail i geometrii wyścigowej H1.5 wygląda zjawiskowo, prowadzi się jak rower karbonowy, a kosztuje jak aluminiowy. Znacznie lepsze części, takie jak niezawodny napęd Shimano 105 i mocne hydrauliczne hamulce tarczowe zatrzymujące rower w każdą pogodę, tworzą maszynę zapewniającą sprawność zarówno podczas przejażdżek klubowych, jak i wyścigów. 

Zależy Ci na wszystkich zaletach roweru wagi piórkowej i przyjaznej dla portfela ramie aluminiowej o dynamicznym wyglądzie oraz prowadzeniu porównywalnym wyłącznie z ramą karbonową, a także niezawodnych hamulcach tarczowych.

Ultralekka rama wykonana z Alpha Aluminium Serii 300 z aerodynamicznymi rurami Kammtail i technologią niewidocznych spawów Invisible Weld, widelec z włókna węglowego Émonda SL pochłaniający drgania z nawierzchni, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów w ramie oraz widelcu, napęd 2x12 oparty w całości na grupie Shimano 105 zapewniający niezawodną zmianę biegów, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount i koła przystosowane do zastosowania bezdętkowego.

Zaawansowana rama aluminiowa o wyglądzie i parametrach ramy karbonowej oraz niezawodny napęd Shimano 105 sprawiają, że ten gotowy do wyścigów rower charakteryzuje się niesamowitą uniwersalnością.
- Ta superlekka rama aluminiowa powstała z myślą o ściganiu i oferuje wzorowe prowadzenie linek i przewodów
- Szybko podjeżdża, pokonuje zakręty jak na szynach i pewnie pędzi na zjazdach
- Dzięki kształtom rur Kammtail, Émonda ALR jedzie jeszcze szybciej niż kiedykolwiek
- Wykorzystuje tę samą geometrię, którą można znaleźć w wyścigowych rowerach Émonda, jednocześnie zapewniając charakterystykę zdolną stanąć w szranki z o wiele droższymi rowerami z włókna węglowego
- Wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów wydłuża okres ich eksploatacji i poprawia wygląd roweru

Waga piórkowa
Émonda ALR zbudowana jest z naszego najlepszego i najlżejszego Alpha Aluminium Serii 300, a ograniczająca masę konstrukcja dba o lekkość, prędkość i radość.

Gotowa na wyścigi geometria
Opracowana we współpracy z Trek-Segafredo, zoptymalizowana pod kątem wyścigów geometria H1.5 pozwala Ci przyjąć idealną pozycję pozwalającą na wykorzystanie pełni Twojej mocy.

Wyrafinowana integracja
Dzięki zintegrowanemu prowadzeniu linek i przewodów kokpit jest bardziej uporządkowany, a Émonda ALR jeszcze łatwiej przecina wiatr.

SZYBSZY NIŻ KIEDYKOLWIEK
Nowe aerodynamiczne kształty rur Kammtail zastosowane w Émonda ALR gwarantują zwinność i szybkość gdziekolwiek jedziesz, zarówno na ostrych podjazdach, jak i podczas ścigania na płaskich odcinkach.

Shimano 105
Dzięki technologii zmiany biegów odziedziczonej po mechanicznych napędach Ultegra i Dura-Ace, Shimano 105 zapewnia najlepszej klasy przerzucanie w niewygórowanej cenie. Niezależnie od tego, czy dojeżdżasz do pracy przez cały rok, czy trenujesz przed ważnymi zawodami, Shimano 105 to napęd nie do zdarcia, który nie będzie Cię spowalniał.

Nie zapomnij o pedałach
Ten rower nie ma fabrycznie zamontowanych pedałów, ponieważ lepiej będzie Ci dobrać własne. Zobacz przewodnik po pedałach, aby znaleźć takie, które pasują do Twojego stylu jazdy. Polecamy szosowe pedały zatrzaskowe zwiększające kontrolę i skuteczność.

4 szt.

Cechy

Rok Modelowy
2024
Wariant 60
rozmiar ramy 60
opis ramy Ultralekkie Alpha Aluminium Serii 300, technologia niewidocznych spawów Invisible Weld, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm
mechanizm korbowy Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
hamulec tylni Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano 105 Shimano RT70, 160 mm z mocowaniem centerlock Maksymalna średnica
hamulec przedni Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano 105 Shimano RT70, 160 mm z mocowaniem centerlock Maksymalna średnica
opony Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 28 mm
widelec Émonda ALR w całości z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm
przerzutka przednia Shimano 105 R7100, zintegrowana, mocowanie dolne
przerzutka tylna Shimano 105 R7100, maks. zębatka 36T
dźwignie zmiany biegów Shimano 105 R7120, 12-rzędowa // Shimano 105 R7120, 12-rzędowa
łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa
kaseta Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa
mostek Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 110 mm długości
kierownica Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 44 cm, szerokość w chwycie dolnym 48 cm
sztyca Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 330 mm długości
siodło Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
koła Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 100 x 12 mm Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm
rozmiar koła z przodu 28
rozmiar koła z tyłu 28
typ ramy UNI
rozmiar ramy 60
materiał ramy ALUMINUM

Specyficzne kody

upc
768682706428
MPN
41426
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.