MadoneSLR7AXS-24-41759-B-Primary.jpg
search
  • MadoneSLR7AXS-24-41759-B-Primary.jpg
  • MadoneSLR7AXS-24-41759-B-Portrait.jpg
  • MadoneSLR7AXS-24-41759-B-Alt1.jpg
  • MadoneSLR7AXS-24-41759-B-Alt2.jpg
  • MadoneSLR7AXS-24-41759-B-Alt3.jpg
  • MadoneSLR7AXS-24-41759-B-Alt4.jpg
  • MadoneSLR7AXS-24-41759-B-Alt5.jpg
  • MadoneSLR7AXS-24-41759-B-Alt6.jpg
  • MadoneSLR7AXS-24-41759-B-Alt7.jpg
  • MadoneSLR7AXS-24-41759-B-Alt8.jpg

Rower Szosowy TREK Madone SLR 7 AXS Gen 7

Viper Red
Cena 54 499,00 zł
Brutto

Najniższa cena produktu 54 499,00 zł z dnia 28.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

ID produktu: 5304014

Kolor
Rozmiar
Ilość
Obecnie brak na stanie
Wysyłka w 7 dni
Zapytaj o produkt

Madone SLR 7 AXS 47 Metallic Red Smoke to Red Carbon Smoke
Madone SLR 7 AXS to najlepszy szosowy rower wyścigowy. Rama z włókna węglowego OCLV Serii 800 z dostępną tylko u nas technologią IsoFlow, która poprawia właściwości aerodynamiczne, ogranicza masę i wygładza drogę. Wyposażony jest w dokładnie dobrane najwyższej klasy części potrzebne do uzyskania płynnie pracującego i lekkiego roweru, takie jak sterowany bezprzewodowo 12-biegowy napęd SRAM Force AXS D2 i koła z włókna węglowego o głębokim profilu zapewniające jeszcze większe korzyści aerodynamiczne.

Stawiasz prędkość na pierwszym miejscu i szukasz superlekkiej wyścigowej ramy aero z nową aerodynamiczną technologią poprawiającą wygodę IsoFlow, która ogranicza gramy i waty. Doceniasz wyrafinowanie, na przykład elegancki bezprzewodowy kokpit i możliwość pełnej regulacji sterowanego elektronicznie napędu SRAM Force AXS D2.

Lekka rama z włókna węglowego OCLV Serii 800 z nową generacją aerodynamicznego profilu rur Kammtail, aerodynamiczna i wygładzająca nierówności podłoża technologia IsoFlow oraz wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów. Sterowany bezprzewodowo napęd 2x12 SRAM Force AXS, hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount, mechanizm korbowy z wbudowanym miernikiem mocy do monitorowania osiągów, przystosowane do montażu bezdętkowego koła Bontrager Aeolus Pro 51 z włókna węglowego, a także wykonana z włókna węglowego OCLV kierownica zintegrowana z mostkiem.

Madone SLR AXS 7 łączy niewiarygodnie szybką ramę szosową z wyścigową technologią IsoFlow gwarantującą wzorowe pochłanianie wstrząsów z aerodynamiką na najwyższym poziomie.
- Madone SLR Gen 7 czerpie garściami z naszego doświadczenia w konstruowaniu superrowerów, wynosząc na nowe wyżyny właściwości aerodynamiczne i wyścigowe, dzięki przełomowej technologii IsoFlow, która ogranicza masę i pochłania nierówności, a także aerodynamicznym kształtom Kammtail nowe
- Technologia IsoFlow umożliwia odginanie masztu podsiodłowego i siodełka, co czyni jazdę wygodną, a jednocześnie poprawia aerodynamikę ramy i ogranicza masę
- Sterowany bezprzewodowo napęd SRAM Force AXS utrzymuje porządek w kokpicie i umożliwia regulację, a dodatkowo wyposażony jest w mechanizm korbowy z miernikiem mocy do śledzenia osiągów
- Włókno węglowe OCLV Serii 800 jest niesamowicie lekkie i budowane z niewiarygodną dbałością o szczegóły dla uzyskania niezrównanej sprawności
- Nowy ergonomiczny i aerodynamiczny kokpit pozwala przyjąć szybszą i wygodniejszą pozycję dla wyciśnięcia maksymalnej mocy

Bezprecedensowa aerodynamika
Nowy Madone SLR to nasz najszybszy wyścigowy rower szosowy, a to dzięki nowym aerodynamicznym profilom ramy Kammtail, konstrukcji kierownicy zintegrowanej z mostkiem oraz pozycji rowerzysty.

Bezprecedensowa aerodynamika
Nowy Madone SLR to nasz najszybszy wyścigowy rower szosowy, a to dzięki nowym aerodynamicznym profilom ramy Kammtail, konstrukcji kierownicy zintegrowanej z mostkiem oraz pozycji rowerzysty.

Dostępna wyłącznie u nas technologia IsoFlow
Nowa technologia IsoFlow, opracowana specjalnie dla siódmej generacji Madone SLR, ogranicza masę, poprawia właściwości aerodynamiczne i czyni jazdę znacznie bardziej komfortową.

Najlżejszy Madone z hamulcami tarczowymi w historii
Wyjątkowo lekkie włókno węglowe OCLV Serii 800 oraz nowa, odchudzona konstrukcja umożliwiły stworzenie najlżejszego modelu Madone z hamulcami tarczowymi w historii.

Nowa ergonomiczna kierownica zintegrowana z mostkiem
Nowa zoptymalizowana kierownica zintegrowana z mostkiem węższa o 3 cm przy klamkomanetkach względem chwytu dolnego zapewnia wygodniejszą i bardziej ergonomiczną pozycję jazdy, umożliwiając szybsze ściganie, lepszą aerodynamikę i wzorową kontrolę. Użyj swojego rozmiaru kierownicy/mostka – jeśli normalnie jeździsz z kierownicą/mostkiem 42 cm, wybierz baranka 42 cm z chwytami 39 cm.

Wyrafinowana integracja
Każdy element tego roweru jest częścią większej całości. Ma ukryte linki i przewody, aerodynamiczny kokpit, ukryty maszt podsiodłowy i wiele innych użytecznych rozwiązań.

Cechy

Rok Modelowy
2024
Wariant 56
rozmiar ramy 56
opis ramy Włókno węglowe OCLV Serii 800, profil rur KVF (Kammtail Virtual Foil), rura podsiodłowa IsoFlow, ukryte prowadzenie przewodów, napinacz łańcucha aero 3S, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm
mechanizm korbowy SRAM Force AXS D2, miernik mocy, 48/35, DUB, długość 172,5 mm SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
hamulec tylni Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Force AXS SRAM CenterLine X, centerlock, zaokrąglone krawędzie, 160 mm Maks. średnice tarcz
hamulec przedni Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Force AXS SRAM CenterLine X, centerlock, zaokrąglone krawędzie, 160 mm Maks. średnice tarcz
opony Bontrager R3 Hard-Case Lite, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 25 mm
widelec Madone KVF full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, carbon dropouts, 12x100mm thru axle
przerzutka przednia SRAM Force AXS D2, mocowanie bezpośrednio na ramie
przerzutka tylna Shimano Force AXS D2, maks. zębatka 36T
dźwignie zmiany biegów SRAM Force AXS D2, 12-rzędowa // SRAM Force AXS D2, 12-rzędowa
łańcuch SRAM Force, 12-biegowa
kaseta SRAM Force XG-1270, 10-33, 12 speed
kierownica Zintegrowana kierownica/mostek Madone, włókno węglowe OCLV, wysięg 80 mm, wysokość 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 39 cm, szerokość przy chwycie dolnym 42 cm, długość mostka 100
sztyca Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, długa
siodło Bontrager Aeolus Elite, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 145 mm
koła Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, bębenek SRAM XD-R, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm
rozmiar koła z przodu 28
rozmiar koła z tyłu 28
typ ramy UNI
rozmiar ramy 56
materiał ramy CARBON

Specyficzne kody

upc
768682149911
MPN
41759
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.