Rower Szosowy TREK Madone SLR 7 AXS Gen 7
Viper Red
Cena
54 499,00 zł
Brutto
Najniższa cena produktu 54 499,00 zł z dnia 28.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni
Madone SLR 7 AXS 47 Metallic Red Smoke to Red Carbon Smoke
Madone SLR 7 AXS to najlepszy szosowy rower wyścigowy. Rama z włókna węglowego OCLV Serii 800 z dostępną tylko u nas technologią IsoFlow, która poprawia właściwości aerodynamiczne, ogranicza masę i wygładza drogę. Wyposażony jest w dokładnie dobrane najwyższej klasy części potrzebne do uzyskania płynnie pracującego i lekkiego roweru, takie jak sterowany bezprzewodowo 12-biegowy napęd SRAM Force AXS D2 i koła z włókna węglowego o głębokim profilu zapewniające jeszcze większe korzyści aerodynamiczne.
Stawiasz prędkość na pierwszym miejscu i szukasz superlekkiej wyścigowej ramy aero z nową aerodynamiczną technologią poprawiającą wygodę IsoFlow, która ogranicza gramy i waty. Doceniasz wyrafinowanie, na przykład elegancki bezprzewodowy kokpit i możliwość pełnej regulacji sterowanego elektronicznie napędu SRAM Force AXS D2.
Lekka rama z włókna węglowego OCLV Serii 800 z nową generacją aerodynamicznego profilu rur Kammtail, aerodynamiczna i wygładzająca nierówności podłoża technologia IsoFlow oraz wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów. Sterowany bezprzewodowo napęd 2x12 SRAM Force AXS, hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount, mechanizm korbowy z wbudowanym miernikiem mocy do monitorowania osiągów, przystosowane do montażu bezdętkowego koła Bontrager Aeolus Pro 51 z włókna węglowego, a także wykonana z włókna węglowego OCLV kierownica zintegrowana z mostkiem.
Madone SLR AXS 7 łączy niewiarygodnie szybką ramę szosową z wyścigową technologią IsoFlow gwarantującą wzorowe pochłanianie wstrząsów z aerodynamiką na najwyższym poziomie.
- Madone SLR Gen 7 czerpie garściami z naszego doświadczenia w konstruowaniu superrowerów, wynosząc na nowe wyżyny właściwości aerodynamiczne i wyścigowe, dzięki przełomowej technologii IsoFlow, która ogranicza masę i pochłania nierówności, a także aerodynamicznym kształtom Kammtail nowe
- Technologia IsoFlow umożliwia odginanie masztu podsiodłowego i siodełka, co czyni jazdę wygodną, a jednocześnie poprawia aerodynamikę ramy i ogranicza masę
- Sterowany bezprzewodowo napęd SRAM Force AXS utrzymuje porządek w kokpicie i umożliwia regulację, a dodatkowo wyposażony jest w mechanizm korbowy z miernikiem mocy do śledzenia osiągów
- Włókno węglowe OCLV Serii 800 jest niesamowicie lekkie i budowane z niewiarygodną dbałością o szczegóły dla uzyskania niezrównanej sprawności
- Nowy ergonomiczny i aerodynamiczny kokpit pozwala przyjąć szybszą i wygodniejszą pozycję dla wyciśnięcia maksymalnej mocy
Bezprecedensowa aerodynamika
Nowy Madone SLR to nasz najszybszy wyścigowy rower szosowy, a to dzięki nowym aerodynamicznym profilom ramy Kammtail, konstrukcji kierownicy zintegrowanej z mostkiem oraz pozycji rowerzysty.
Bezprecedensowa aerodynamika
Nowy Madone SLR to nasz najszybszy wyścigowy rower szosowy, a to dzięki nowym aerodynamicznym profilom ramy Kammtail, konstrukcji kierownicy zintegrowanej z mostkiem oraz pozycji rowerzysty.
Dostępna wyłącznie u nas technologia IsoFlow
Nowa technologia IsoFlow, opracowana specjalnie dla siódmej generacji Madone SLR, ogranicza masę, poprawia właściwości aerodynamiczne i czyni jazdę znacznie bardziej komfortową.
Najlżejszy Madone z hamulcami tarczowymi w historii
Wyjątkowo lekkie włókno węglowe OCLV Serii 800 oraz nowa, odchudzona konstrukcja umożliwiły stworzenie najlżejszego modelu Madone z hamulcami tarczowymi w historii.
Nowa ergonomiczna kierownica zintegrowana z mostkiem
Nowa zoptymalizowana kierownica zintegrowana z mostkiem węższa o 3 cm przy klamkomanetkach względem chwytu dolnego zapewnia wygodniejszą i bardziej ergonomiczną pozycję jazdy, umożliwiając szybsze ściganie, lepszą aerodynamikę i wzorową kontrolę. Użyj swojego rozmiaru kierownicy/mostka – jeśli normalnie jeździsz z kierownicą/mostkiem 42 cm, wybierz baranka 42 cm z chwytami 39 cm.
Wyrafinowana integracja
Każdy element tego roweru jest częścią większej całości. Ma ukryte linki i przewody, aerodynamiczny kokpit, ukryty maszt podsiodłowy i wiele innych użytecznych rozwiązań.
Stawiasz prędkość na pierwszym miejscu i szukasz superlekkiej wyścigowej ramy aero z nową aerodynamiczną technologią poprawiającą wygodę IsoFlow, która ogranicza gramy i waty. Doceniasz wyrafinowanie, na przykład elegancki bezprzewodowy kokpit i możliwość pełnej regulacji sterowanego elektronicznie napędu SRAM Force AXS D2.
Lekka rama z włókna węglowego OCLV Serii 800 z nową generacją aerodynamicznego profilu rur Kammtail, aerodynamiczna i wygładzająca nierówności podłoża technologia IsoFlow oraz wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów. Sterowany bezprzewodowo napęd 2x12 SRAM Force AXS, hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount, mechanizm korbowy z wbudowanym miernikiem mocy do monitorowania osiągów, przystosowane do montażu bezdętkowego koła Bontrager Aeolus Pro 51 z włókna węglowego, a także wykonana z włókna węglowego OCLV kierownica zintegrowana z mostkiem.
Madone SLR AXS 7 łączy niewiarygodnie szybką ramę szosową z wyścigową technologią IsoFlow gwarantującą wzorowe pochłanianie wstrząsów z aerodynamiką na najwyższym poziomie.
- Madone SLR Gen 7 czerpie garściami z naszego doświadczenia w konstruowaniu superrowerów, wynosząc na nowe wyżyny właściwości aerodynamiczne i wyścigowe, dzięki przełomowej technologii IsoFlow, która ogranicza masę i pochłania nierówności, a także aerodynamicznym kształtom Kammtail nowe
- Technologia IsoFlow umożliwia odginanie masztu podsiodłowego i siodełka, co czyni jazdę wygodną, a jednocześnie poprawia aerodynamikę ramy i ogranicza masę
- Sterowany bezprzewodowo napęd SRAM Force AXS utrzymuje porządek w kokpicie i umożliwia regulację, a dodatkowo wyposażony jest w mechanizm korbowy z miernikiem mocy do śledzenia osiągów
- Włókno węglowe OCLV Serii 800 jest niesamowicie lekkie i budowane z niewiarygodną dbałością o szczegóły dla uzyskania niezrównanej sprawności
- Nowy ergonomiczny i aerodynamiczny kokpit pozwala przyjąć szybszą i wygodniejszą pozycję dla wyciśnięcia maksymalnej mocy
Bezprecedensowa aerodynamika
Nowy Madone SLR to nasz najszybszy wyścigowy rower szosowy, a to dzięki nowym aerodynamicznym profilom ramy Kammtail, konstrukcji kierownicy zintegrowanej z mostkiem oraz pozycji rowerzysty.
Bezprecedensowa aerodynamika
Nowy Madone SLR to nasz najszybszy wyścigowy rower szosowy, a to dzięki nowym aerodynamicznym profilom ramy Kammtail, konstrukcji kierownicy zintegrowanej z mostkiem oraz pozycji rowerzysty.
Dostępna wyłącznie u nas technologia IsoFlow
Nowa technologia IsoFlow, opracowana specjalnie dla siódmej generacji Madone SLR, ogranicza masę, poprawia właściwości aerodynamiczne i czyni jazdę znacznie bardziej komfortową.
Najlżejszy Madone z hamulcami tarczowymi w historii
Wyjątkowo lekkie włókno węglowe OCLV Serii 800 oraz nowa, odchudzona konstrukcja umożliwiły stworzenie najlżejszego modelu Madone z hamulcami tarczowymi w historii.
Nowa ergonomiczna kierownica zintegrowana z mostkiem
Nowa zoptymalizowana kierownica zintegrowana z mostkiem węższa o 3 cm przy klamkomanetkach względem chwytu dolnego zapewnia wygodniejszą i bardziej ergonomiczną pozycję jazdy, umożliwiając szybsze ściganie, lepszą aerodynamikę i wzorową kontrolę. Użyj swojego rozmiaru kierownicy/mostka – jeśli normalnie jeździsz z kierownicą/mostkiem 42 cm, wybierz baranka 42 cm z chwytami 39 cm.
Wyrafinowana integracja
Każdy element tego roweru jest częścią większej całości. Ma ukryte linki i przewody, aerodynamiczny kokpit, ukryty maszt podsiodłowy i wiele innych użytecznych rozwiązań.
Cechy
- Rok Modelowy
- 2024
Wariant | 56 |
---|---|
rozmiar ramy | 56 |
opis ramy | Włókno węglowe OCLV Serii 800, profil rur KVF (Kammtail Virtual Foil), rura podsiodłowa IsoFlow, ukryte prowadzenie przewodów, napinacz łańcucha aero 3S, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm |
mechanizm korbowy | SRAM Force AXS D2, miernik mocy, 48/35, DUB, długość 172,5 mm SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
hamulec tylni | Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Force AXS SRAM CenterLine X, centerlock, zaokrąglone krawędzie, 160 mm Maks. średnice tarcz |
hamulec przedni | Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Force AXS SRAM CenterLine X, centerlock, zaokrąglone krawędzie, 160 mm Maks. średnice tarcz |
opony | Bontrager R3 Hard-Case Lite, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 25 mm |
widelec | Madone KVF full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, carbon dropouts, 12x100mm thru axle |
przerzutka przednia | SRAM Force AXS D2, mocowanie bezpośrednio na ramie |
przerzutka tylna | Shimano Force AXS D2, maks. zębatka 36T |
dźwignie zmiany biegów | SRAM Force AXS D2, 12-rzędowa // SRAM Force AXS D2, 12-rzędowa |
łańcuch | SRAM Force, 12-biegowa |
kaseta | SRAM Force XG-1270, 10-33, 12 speed |
kierownica | Zintegrowana kierownica/mostek Madone, włókno węglowe OCLV, wysięg 80 mm, wysokość 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 39 cm, szerokość przy chwycie dolnym 42 cm, długość mostka 100 |
sztyca | Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, długa |
siodło | Bontrager Aeolus Elite, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 145 mm |
koła | Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, bębenek SRAM XD-R, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm |
rozmiar koła z przodu | 28 |
rozmiar koła z tyłu | 28 |
typ ramy | UNI |
rozmiar ramy | 56 |
materiał ramy | CARBON |
Specyficzne kody
- upc
- 768682149911
- MPN
- 41759
chat
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.