Rower Szosowy TREK Émonda SL 5
Navy Smoke/Dark Aquatic
Cena
14 499,00 zł
Brutto
Najniższa cena produktu 14 499,00 zł z dnia 28.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni
Emonda SL 5 47 White Prismatic
Émonda SL 5 Disc to lekka szosówka z włókna węglowego o zrównoważonej charakterystyce jazdy, świetnym prowadzeniu, napędem Shimano 105 i dodatkowymi zaletami w postaci możliwości rozwijania dużych prędkości, dzięki aerodynamicznemu profilowi rur. To idealny rower na stumilówki w górzystym terenie, wietrzne płaskie odcinki i szybkie zjazdy.
Oczekujesz osiągów lekkiego roweru z włókna węglowego w konkurencyjnej cenie. Zaczynasz przygodę z wyścigami lub regularnie jeździsz na szosie i chcesz przejść o poziom wyżej niż rower aluminiowy, a do tego potrzebujesz niezawodnych części, pewnych hamulców, niskiej masy i charakterystyki aerodynamicznej ramy z włókna węglowego OCLV.
Lekka, aerodynamiczna rama i widelec z włókna węglowego OCLV Serii 500, kompletny 12-biegowy napęd Shimano 105, potężne hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount Shimano, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów oraz koła przystosowane do zastosowań bezdętkowych Bontrager Paradigm SL Tubeless Ready.
Ten lekki i aerodynamiczny rower zapewni Ci maksymalną szybkość zarówno podczas wspinaczek, jak i pokonywania prostych odcinków. Do tego, gwarantuje siłę hamowania i kontrolę, które na pewno przydadzą się podczas wymagających zjazdów. Usprawnienie w postaci hydraulicznych hamulców tarczowych i niezawodny napęd czynią z tej maszyny wspaniały pierwszy rower szosowy z włókna węglowego.
- Dostajesz w zamian naprawdę wiele: Émonda SL 5 Disc jest lekka, szybka, przyjemna, wyposażona w napęd Shimano 105 i gotowa na ściganie
- Aerodynamiczne kształty rur czynią tę platformę Émonda szalenie szybką, zarówno na płaskim, jak i na podjazdach
- To idealne usprawnienie względem aluminiowej szosówki
- Hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniają pewne hamowanie i kontrolę niezależnie od pogody, na każdej drodze
- Jak każda Émonda stworzona została z myślą o tym, aby była najlżejszym i najszybszym rowerem w swojej klasie, a dodatkowo objęta jest dożywotnią gwarancją
Nowa aerodynamiczna konstrukcja
Szybciej na podjazdach i na płaskim Aerodynamiczne kształty rur nowego modelu Émonda gwarantują przewagę na każdej trasie. Ponadto, Émonda SLR została wyposażona w kierownicę/mostek Aeolus RSL, która dba o właściwości aerodynamiczne frontu roweru.
Wspaniałe rowery dla każdego
Każdy, niezależnie od płci, budowy ciała, sposobu jazdy i sprawności, zasługuje na świetny rower. Nowy model Émonda wyposażony jest w dobrane do rozmiaru komponenty zapewniające wzorowe dopasowanie nastawionym na konkurencję rowerzystkom i rowerzystom.
Shimano 105
Dzięki technologii zmiany biegów odziedziczonej po mechanicznych napędach Ultegra i Dura-Ace, Shimano 105 zapewnia najlepszej klasy przerzucanie w niewygórowanej cenie. Niezależnie od tego, czy dojeżdżasz do pracy przez cały rok, czy trenujesz przed ważnymi zawodami, Shimano 105 to napęd nie do zdarcia, który nie będzie Cię spowalniał.
Nie zapomnij o pedałach
Ten rower nie ma fabrycznie zamontowanych pedałów, ponieważ lepiej będzie Ci dobrać własne. Zobacz przewodnik po pedałach, aby znaleźć takie, które pasują do Twojego stylu jazdy. Polecamy szosowe pedały zatrzaskowe zwiększające kontrolę i skuteczność.
Oczekujesz osiągów lekkiego roweru z włókna węglowego w konkurencyjnej cenie. Zaczynasz przygodę z wyścigami lub regularnie jeździsz na szosie i chcesz przejść o poziom wyżej niż rower aluminiowy, a do tego potrzebujesz niezawodnych części, pewnych hamulców, niskiej masy i charakterystyki aerodynamicznej ramy z włókna węglowego OCLV.
Lekka, aerodynamiczna rama i widelec z włókna węglowego OCLV Serii 500, kompletny 12-biegowy napęd Shimano 105, potężne hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount Shimano, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów oraz koła przystosowane do zastosowań bezdętkowych Bontrager Paradigm SL Tubeless Ready.
Ten lekki i aerodynamiczny rower zapewni Ci maksymalną szybkość zarówno podczas wspinaczek, jak i pokonywania prostych odcinków. Do tego, gwarantuje siłę hamowania i kontrolę, które na pewno przydadzą się podczas wymagających zjazdów. Usprawnienie w postaci hydraulicznych hamulców tarczowych i niezawodny napęd czynią z tej maszyny wspaniały pierwszy rower szosowy z włókna węglowego.
- Dostajesz w zamian naprawdę wiele: Émonda SL 5 Disc jest lekka, szybka, przyjemna, wyposażona w napęd Shimano 105 i gotowa na ściganie
- Aerodynamiczne kształty rur czynią tę platformę Émonda szalenie szybką, zarówno na płaskim, jak i na podjazdach
- To idealne usprawnienie względem aluminiowej szosówki
- Hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniają pewne hamowanie i kontrolę niezależnie od pogody, na każdej drodze
- Jak każda Émonda stworzona została z myślą o tym, aby była najlżejszym i najszybszym rowerem w swojej klasie, a dodatkowo objęta jest dożywotnią gwarancją
Nowa aerodynamiczna konstrukcja
Szybciej na podjazdach i na płaskim Aerodynamiczne kształty rur nowego modelu Émonda gwarantują przewagę na każdej trasie. Ponadto, Émonda SLR została wyposażona w kierownicę/mostek Aeolus RSL, która dba o właściwości aerodynamiczne frontu roweru.
Wspaniałe rowery dla każdego
Każdy, niezależnie od płci, budowy ciała, sposobu jazdy i sprawności, zasługuje na świetny rower. Nowy model Émonda wyposażony jest w dobrane do rozmiaru komponenty zapewniające wzorowe dopasowanie nastawionym na konkurencję rowerzystkom i rowerzystom.
Shimano 105
Dzięki technologii zmiany biegów odziedziczonej po mechanicznych napędach Ultegra i Dura-Ace, Shimano 105 zapewnia najlepszej klasy przerzucanie w niewygórowanej cenie. Niezależnie od tego, czy dojeżdżasz do pracy przez cały rok, czy trenujesz przed ważnymi zawodami, Shimano 105 to napęd nie do zdarcia, który nie będzie Cię spowalniał.
Nie zapomnij o pedałach
Ten rower nie ma fabrycznie zamontowanych pedałów, ponieważ lepiej będzie Ci dobrać własne. Zobacz przewodnik po pedałach, aby znaleźć takie, które pasują do Twojego stylu jazdy. Polecamy szosowe pedały zatrzaskowe zwiększające kontrolę i skuteczność.
51 szt.
Cechy
- Rok Modelowy
- 2024
Wariant | 54 |
---|---|
rozmiar ramy | 54 |
opis ramy | Ultralekkie włókno węglowe OCLV Serii 500, rury Ride Tuned zoptymalizowane na osiągi, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zgodność z DuoTrap S, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm |
mechanizm korbowy | Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
hamulec tylni | Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano 105 Shimano RT70, 160 mm z mocowaniem centerlock Maksymalna średnica |
hamulec przedni | Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano 105 Shimano RT70, 160 mm z mocowaniem centerlock Maksymalna średnica |
opony | Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 28 mm |
widelec | Émonda SL z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm |
przerzutka przednia | Shimano 105 R7100, zintegrowana, mocowanie dolne |
przerzutka tylna | Shimano 105 R7100, maks. zębatka 36T |
dźwignie zmiany biegów | Shimano 105 R7120, 12-rzędowa // Shimano 105 R7120, 12-rzędowa |
łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
kaseta | Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa |
mostek | Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości |
kierownica | Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 42 cm, szerokość w chwycie dolnym 46 cm |
sztyca | Bontrager, nasadka masztu ze stopu aluminium, przesunięcie 10 mm, niska |
siodło | Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm |
koła | Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 100 x 12 mm Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm |
rozmiar koła z przodu | 28 |
rozmiar koła z tyłu | 28 |
typ ramy | UNI |
rozmiar ramy | 54 |
materiał ramy | CARBON |
Specyficzne kody
- upc
- 768682517529
- MPN
- 41366
chat
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.