Rower Trek Slash 9.8 GX
Matte Battleship Blue
Cena
34 679,00 zł
(42 655,18 zł szt.)
Brutto
Najniższa cena produktu 34 679,00 zł z dnia 27.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni
Slash 9.8 GX S Factory Orange/Carbon Smoke
Większe golenie o średnicy 38 mm zastosowane w widelcu RockShox ZEB pozwalają trzymać się najtrudniejszej trasy, a usprawniony damper pozwala Ci dokładnie dopasować charakterystykę jazdy;Nowe, wyjmowane zabezpieczenie Knock Block umożliwia szerszy zakres ruchu, chroniąc linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu;Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, by lepiej chronić ramę podczas wwożenia roweru wyciągiem;Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza,
1 szt.
Cechy
- Rok Modelowy
- 2022
Wariant | XL |
---|---|
rozmiar ramy | XL |
opis ramy | Trójkąt przedni i widełki tylne z włókna węglowego OCLV Mountain, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej Carbon Armor, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik |
mechanizm korbowy | SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA |
hamulec tylni | Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Code R 4-tłoczkowe // Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Code R 4-tłoczkowe SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm // SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm |
hamulec przedni | Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Code R 4-tłoczkowe // Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Code R 4-tłoczkowe SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm // SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm |
opony | Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50” // Bontrager SE6 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Co |
widelec | RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku |
przerzutka tylna | SRAM GX Eagle |
dźwignie zmiany biegów | SRAM GX Eagle, 12-rzędowa |
łańcuch | SRAM GX Eagle, 12-rzędowa |
kaseta | SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12-rzędowa |
mostek | Bontrager Line Pro, 35 mm, zgodny z Blendr, 0 stopni, 35 mm długości |
kierownica | Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm |
stery | Wbudowana ochrona Knock Block 2.0, zakres 72 stopni (w zestawie wkład bez ograniczenia zakresu), uszczelniane łożysko maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5" |
chwyty | Bontrager XR Trail Pro, ze stopu aluminium, z obejmą |
sztyca | Bontrager Line Elite Dropper, 200mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości |
siodło | Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm |
koła | Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain, Rapid Drive 108 Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przeloto |
rozmiar koła z przodu | 29 |
rozmiar koła z tyłu | 29 |
typ ramy | UNI |
rozmiar ramy | 50 |
materiał ramy | CARBON |
Specyficzne kody
- upc
- 601842609712
- MPN
- 35316
chat
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.