Session9X01_23_37057_A_Primary.jpg
search
  • Session9X01_23_37057_A_Primary.jpg
  • Session9X01_23_37057_A_Portrait.jpg
  • Session9X01_23_37057_A_Alt1.jpg
  • Session9X01_23_37057_A_Alt2.jpg
  • Session9X01_23_37057_A_Alt3.jpg
  • Session9X01_23_37057_A_Alt5.jpg
  • Session9X01_23_37057_A_Alt6.jpg
  • Session9X01_23_37057_A_Alt7.jpg
  • Session9X01_23_37057_A_Alt8.jpg
  • Session9X01_23_37057_A_Alt9.jpg

Rower Zjazdowy TREK Session 9 X01

Team
Cena 33 699,35 zł
Brutto

Najniższa cena produktu 33 699,35 zł z dnia 29.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

ID produktu: 5279092

Rozmiar
Ilość

Wysyłka w 7 dni
Zapytaj o produkt

Session 9 X01 R1 Team
Session 9 to rower zjazdowy do zadań bojowych z mocną ramą ze stopu aluminium i zawieszeniem o wysokim punkcie obrotu, dzięki czemu zwinnie, pewnie i szalenie szybko pokonasz nawet najostrzejsze trasy. Wykorzystuje najlepsze zawieszenie do DH, pierwszej klasy napęd i mocne hamulce Code RSC. 

Absolutnie. Kochasz. Prędkość. Szukasz mocnego roweru DH, który nadąży za Twoimi potrzebami. Chcesz inteligentnej, umożliwiającej szybszą jazdę konstrukcji zawieszenia, dzięki której zachowasz kontrolę, a do tego najwyższej klasy widelca, dampera i hamulców.

Mocna rama ze stopu aluminium, 200 mm skoku dampera RockShox Super Deluxe Ultimate DH RC2, amortyzator o skoku 200 mm RockShox Boxxer Ultimate ze sprężyną DebonAir+ i tłumieniem Charger 2.1 RC2, hamulce 4-tłoczkowe Code RSC, napęd 7-biegowy SRAM X01 DH i kierownica z włókna węglowego.

Session to od zawsze optymalna maszyna do zjazdów. Teraz jeździ jeszcze ostrzej dzięki konstrukcji zawieszenia, która zapewnia lepszą przyczepność, więcej prędkości i praktycznie zero „kickbacku”, czyli cofania pedałów przy pracy zawieszenia. Nasz najwyższy model wyposażony jest też w najwyższej klasy widelec, damper i hamulce.
- Nowa konstrukcja zawieszenia z wysokim punktem obrotu i napinaczem poprawia przyczepność, jedzie szybciej i ogranicza „pedał kickback”, czyli cofanie pedałów przy pracy zawieszenia, dla większej stabilności.
- Dzięki praktycznie zerowemu „kickbackowi” pewnie stoisz na pedałach i zachowujesz kontrolę na zjazdach, szczególnie przy lądowaniach ze skoków i zeskoków.
- Konstrukcja z wysokim punktem obrotu zapewnia bardziej wydajną ścieżkę ruchu osi, dzięki czemu pojedziesz szybciej, a koła nie powstrzymają żadne przeszkody.
- Dopasuj progresję zawieszenia poprzez obrócenie dolnej płytki mocowania dampera — 20% dla komfortowej jazdy w parku i 25% dla wyścigowej sprawności
- Nasz nowy system doboru rozmiaru rowerów zjazdowych oparty jest na rozstawie ramy (reach), a nie na wysokości rowerzysty, gdyż ta pierwsza wartość ma kluczowe znaczenie dla świetnego dopasowania roweru DH.

Czysta prędkość, bez przerwy
Konstrukcja Session z wysoko położoną osią zapewnia ścieżkę tylnej osi umożliwiającą ruch tylnego koła zgodny z kierunkiem siły wstecznej od przeszkody, nie przeciw niej. Podczas jazdy po szlaku zawieszenie pracuje znacznie płynniej i zachowuje pęd, a jednocześnie zapewnia lepszą przyczepność.

Mieszaj do woli
Session, dzięki 29-calowym kołom jest dostosowany do dużych prędkości, ale lubiący sobie pobrykać mogą skorzystać z konfiguracji mieszanej z kołem tylnym 27,5 cala lub nawet przednim i tylnym kołem 27,5 dla lepszej zwinności.

Dopasuj do trasy
Dzięki regulacjom Mino Link zarówno dla geometrii, jak i zawieszenia, możesz łatwo dostosować swój Session do progresywnego odczucia w dniach rajdowych i powrotu do normalności w dniach spokojnej jazdy.

Rozmiarówka oparta na zasięgu ramy
W przypadku rowerów DH Twój zasięg ma większy wpływ na dopasowanie i jakość jazdy niż długość rury podsiodłowej. Rozmiarówki Session oparte są na zasięgu ramy (Reach), dzięki czemu znajdziesz najlepsze dla siebie dopasowanie.

Active Braking Pivot
Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.



Długość dolnej rury widełek tylnych zależna od wielkości
Długość widełek dolnych lub oś tylna rośnie wraz z podnoszeniem się ramy dlatego zawsze zapewniony jest zrównoważony rozkład masy, niezależnie od wielkości ramy. Kontrola dużych prędkości i wielka radość z jazdy po górach dla każdego.
34 szt.

Cechy

Rok Modelowy
2024
Wariant R1
rozmiar ramy R1
opis ramy Alpha Platinum Aluminium, wysoki punkt obrotu, napinacz, wbudowana ochrona ramy, wewnętrzne lub zewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, mocowanie na 2 śruby ISCG 05, Active Braking Pivot, sztywna oś przelotowa 157x12 mm, 200 mm skoku
mechanizm korbowy SRAM X01 DH, DUB 83, zębatka ze stopu aluminium 34T, 165 mm długości SRAM DUB, 83 mm, BSA gwintowany
hamulec tylni Hydrauliczny hamulec tarczowy SRAM Code RSC // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Code RSC SRAM na 6 śrub, 200 mm // SRAM HS2, na 6 śrub, 220 mm Maks. średnice tarcz
hamulec przedni Hydrauliczny hamulec tarczowy SRAM Code RSC // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Code RSC SRAM na 6 śrub, 200 mm // SRAM HS2, na 6 śrub, 220 mm Maks. średnice tarcz
opony Bontrager G5 Team Issue, stopka z drutu, 2-warstwowy oplot 60 tpi, 29 x 2,50”
widelec RockShox Boxxer Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 2 RC2, prosta rura sterowa, przesunięcie 46 mm, Boost, oś 110 x 20 mm Maxle Stealth, 200 mm skoku
przerzutka tylna SRAM X01 DH, średni wózek
pedały Wellgo MG-1, korpus z magnezu, oś chromowo-molibdenowa, wymienne sworznie
dźwignie zmiany biegów SRAM X01 DH, 7 speed
łańcuch SRAM PC-1110, 11-rzędowy
kaseta SRAM PG-720, 11-25, 7-rzędowa
mostek Bontrager Line Pro, 35 mm, mocowanie bezpośrednie, długość 50 mm
kierownica Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm
stery FSA Orbit, uszczelniane łożyska maszynowe, góra 1-1/8˝, dół 1,5” (w zestawie miski do regulacji geometrii)
chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą
sztyca Bontrager Rhythm Elite, 31,6 mm, przesunięcie 0 mm, długość 330 mm
siodło Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm
koła Bontrager Line DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 110 x 20 mm Boost, 29 cali Bontrager Line DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, bębenek Shimano 7 biegów, oś przelotowa 157x12 mm, 29 cali
rozmiar koła z przodu 29
rozmiar koła z tyłu 29
typ ramy UNI
rozmiar ramy 43
materiał ramy ALUMINUM

Specyficzne kody

upc
601842864715
MPN
41823
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.