Slash98GXAXS-24-41684-A-Primary.jpg
search
  • Slash98GXAXS-24-41684-A-Primary.jpg
  • Slash98GXAXS-24-41684-A-Portrait.jpg
  • Slash98GXAXS-24-41684-A-Alt1.jpg
  • Slash98GXAXS-24-41684-A-Alt2.jpg
  • Slash98GXAXS-24-41684-A-Alt3.jpg
  • Slash98GXAXS-24-41684-A-Alt4.jpg
  • Slash98GXAXS-24-41684-A-Alt5.jpg
  • Slash98GXAXS-24-41684-A-Alt6.jpg
  • Slash98GXAXS-24-41684-A-Alt7.jpg
  • Slash98GXAXS-24-41684-A-Alt8.jpg
  • Slash98GXAXS-24-41684-A-Alt9.jpg

Rower enduro MTB Full Suspension TREK Slash 9.8 GX AXS T-Type Gen 6

Daintree
Cena 38 499,00 zł
Brutto

Najniższa cena produktu 38 499,00 zł z dnia 29.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

ID produktu: 5303148

Rozmiar
Ilość

Wysyłka w 7 dni
Zapytaj o produkt

Slash 9.8 GX AXS S 27.5 Daintree
Slash 9.8 GX AXS T-Type to górski rower enduro z włókna węglowego, który nie boi się stromych zjazdów. Zbudowany jest z ramy z włókna węglowego OCLV Mountain i posiada 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje doskonałą przyczepność nawet na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne zapewniają pełne wrażeń prowadzenie, a ulepszony zespół zawieszenia RockShox oprze się wszelkim przeciwnościom. Dodatkowo rower wyposażony jest w bezprzewodowy napęd SRAM GX AXS Transmission, który

Chcesz karbonowego roweru enduro, który jest agresywny na zjazdach i zwinny na podjazdach. Chcesz przyczepności i stabilności, jakie daje zawieszenie z wysokim punktem obrotu, a także długiego skoku, aby pochłaniać uderzenia i wysokie spadki terenu. Interesują Cię ulepszenia i podobają Ci się zalety bezprzewodowego przerzucania i karbonowych kół.

Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i kółkiem napinającym, a także dodatkowym miejscem na przechowywanie wewnętrzne. Przedni i tylny skok 170 mm z widelcem RockShox ZEB Select+ ze sprężyną DebonAir i damperem Charger 3 RC2 oraz amortyzatorem RockShox Super Deluxe Select+. Mnóstwo biegów do łatwiejszej wspinaczki dzięki bezprzewodowemu napędowi SRAM GX AXS Transmission, sztyca regulowana Bontrager Line Dropper i zestaw mieszanych kół karbonowych Bontrager Line Elite 30, 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu, do zastosowań bezdętkowych z piastą Rapid Drive.

Rowerzyści szukający włókna węglowego do jazdy wyczynowej i specjalnie dobranego zestawu ulepszonych komponentów będą zachwyceni modelem Slash 9.8 GX AXS T-Type. Posiada on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, ulepszone zawieszenie i napęd oraz karbonowe obręcze, dzięki czemu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra.
- Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy precyzyjnie dopasowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie zwiększają wydajność pedałowania
- Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej niż wystarczający do przyjmowania dużych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach
- Rama i koła z włókna węglowego OCLV Mountain zapewniają lekkość, sztywność w odpowiednich miejscach, a także gładką i cichą jazdę przez nieprzebyte ostępy
- Rower jest gotowy do jazdy, wyposażony w zestaw mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu oraz sztywne, ale zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla większej prędkości
- Możesz dostosować Slasha do sposobu jazdy i terenu, a to dzięki regulacji przełożenia ramy, przykręcanemu dolnemu mocowaniu dampera umożliwiającemu przejście na całkowicie 29-calowe koła, a także regulowanym sterom (sprzedawanym oddzielnie)

Konstrukcja z wysoką osią obrotu wahacza
Wysoko położona oś obrotu wahacza w Slash umożliwia przemieszczanie osi koła do tyłu, gdy zawieszenie zostaje ściśnięte, dzięki czemu koło tylne porusza się zgodnie ze zwrotem siły z uderzeń o przeszkody i szybciej odsuwa z drogi. Na szlaku zapewnia to wyjątkowo płynną pracę, a jednocześnie pozwala zachować pęd i niesamowitą przyczepność.

Ogranicz odbicie pedałów
Większy napinacz górny Slash nie tylko eliminuje odbicie pedałów spowodowane położoną wysoko osią obrotu wahacza. Jego rozmiar i położenie zapewniają idealne ograniczenie ugięcia dampera dla sprawnego pedałowania. Napinacz dolny zmniejsza naprężenie łańcucha na przerzutce, dzięki czemu cieszysz się płynniejszą zmianą biegów i sprawnością pracy zawieszenia.

Różne rozmiary kół
Standardowo otrzymujesz 29-calowe koło z przodu dla wygody toczenia i mniejsze, 27,5-calowe, z tyłu, idealne na szaleństwa. Chcesz się cieszyć z prędkości 29-era? Po prostu wymień dolne mocowanie dampera (sprzedawane oddzielnie), aby obniżyć suport i założyć szybsze koło również z tyłu.

Usprawniony schowek w ramie
Zamknięcie osłony schowka jest większe, wygodniejsze w użyciu, a części plastikowe wykonane z materiałów z recyklingu.



Dostosuj zawieszenie i wyciśnij z niego wszystko
Dostosuj współczynnik dźwigni za pomocą zmiany pozycji podkładki mimośrodowej. Jedź z mniej progresywnym ustawieniem, ciesząc się miękką amortyzacją na trudnych i wyboistych szlakach. Przełącz się na bardziej progresywne ustawienie, gdy masz przed sobą większe przeszkody i nie chcesz dobijać zawieszenia lub korzystasz z amortyzatora sprężynowego.

Agresywny lub zrelaksowany – wybór należy do Ciebie
Zainstaluj miski sterowe z regulacją kąta (sprzedawane oddzielnie) i dostosuj do swoich preferencji kąt główki ramy o fabrycznej wartości. Zmiany możesz dokonać o jeden stopień w górę, lub w dół i to bez wpływu na wysokość suportu.

15 szt.

Cechy

Rok Modelowy
2024
Wariant L
rozmiar ramy L
opis ramy Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersaln
mechanizm korbowy SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, Typ T, 30T, linia łańcucha 55 mm, 165 mm długości SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA
hamulec tylni Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM CODE Bronze // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM CODE Bronze SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm Maks. rozmiary tarcz
hamulec przedni Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM CODE Bronze // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM CODE Bronze SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm Maks. rozmiary tarcz
opony Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5x2,50" // Bontrager SE6 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Co
widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku
przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS, Typ T
dźwignie zmiany biegów SRAM AXS POD
łańcuch SRAM GX Eagle, Typ T, 12-rzędowa
kaseta SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12-rzędowa
mostek Bontrager Line Pro, 35 mm, zgodny z Blendr, 0 stopni, 35 mm długości
kierownica Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm
chwyty Bontrager XR Trail Pro, ze stopu aluminium, z obejmą
sztyca Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 200 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości
siodło Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm
koła Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przeloto
rozmiar koła z przodu 29
rozmiar koła z tyłu 29
typ ramy UNI
rozmiar ramy 44
materiał ramy CARBON

Specyficzne kody

upc
768682629208
MPN
41684
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.