Rower MTB Full Suspension TREK Top Fuel 9.9 XX AXS T-Type
Najniższa cena produktu 56 999,00 zł z dnia 29.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni
Top Fuel 9.9 XX AXS S Matte Emerald Iris
Top Fuel 9.9 to rower górski full suspension wykonany z włókna węglowego przeznaczony dla osób, które nie wierzą w ograniczenia. Ani pod względem części, ani stylu jazdy. Rower ten łączy zaawansowane komponenty z lekką ramą z włókna węglowego, oferując nieprawdopodobną ilość frajdy z szybkiej jazdy i mnóstwo radości na trudnym technicznie singletracku.
Szukasz wszechstronnego roweru górskiego full suspension, a więc wydajnego i szybkiego, który poradzi sobie także z ostrzejszymi trasami. Chcesz dodatkowej sztywności i ograniczonej masy ramy z włókna węglowego, a także części oferujących ogromną przewagę w osiągach.
Lekka i sztywna rama z włókna węglowego OCLV Mountain, widelec RockShox Pike Ultimate ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3 RC2 o 130 mm skoku, damper RockShox Deluxe Ultimate RCT o 120 mm skoku i montowana bezpośrednio sterowana bezprzewodowo przerzutka 12-biegowa SRAM XX AXS, która jest jednocześnie lekka i precyzyjna. Do tego szerokie koła Bontrager Line Elite 30 z włókna węglowego ze 108-zębową piastą Rapid Drive zapewniającą niezwłoczne zazębianie, 4-tłoczkowe hamulce tarczowe dla pewnych zjazdów, sztyca regulowana RockShox Reverb AXS oraz karbonowa kierownica zintegrowana z mostkiem.
Top Fuel 9.9 to stworzony pod kątem czystych osiągów wszechstronny rower z włókna węglowego wyposażony w najwyższej klasy części, które w zauważalny sposób wspomagają Cię na szlaku, zapewniając większą prędkość dzięki kołom z włókna węglowego, lepszą przyczepność za sprawą superpłynnego zawieszenia, a także bardziej precyzyjną zmianę przełożeń bezprzewodowej przerzutki SRAM XX AXS.
- Zyskujesz sprawność roweru na szlaki i wydajność maszyny do XC w jednym gotowym na ostrą jazdę jednośladzie
- Szersze koła Bontrager Line Elite 30 lepiej trzymają opony, dzięki czemu możesz jechać z niższym ciśnieniem i zyskać na przyczepności
- Wygodny schowek wbudowany w ramę umożliwia przechowywanie narzędzi i sprzętu
- Montowana bezpośrednio przerzutka SRAM T-Type oferuje oszałamiającą sprawność, dzięki precyzyjnej zmianie biegów pod obciążeniem, a także niezrównaną wytrzymałość
- Nowe, demontowane zabezpieczenie Knock Block 2.0 umożliwia szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki czemu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.
Szybkość i kontrola
120 mm skoku z tyłu w połączeniu z progresywną geometrią na szlaki przekładają się na szybką i responsywną maszynę, z którą zachowasz zimną krew na trudniejszych technicznie odcinkach trasy.
Schowek wewnętrzny
Ze schowkiem w ramie możesz pozbyć się plecaka i dalej wozić wszystko co najważniejsze.
Bezproblemowe prowadzenie linek i przewodów
Przewody i linki w Top Fuel prowadzone są wewnątrz ramy w osłonach, dzięki czemu jazda po trasie jest cicha, a utrzymanie bezproblemowe.
BITS: Wybawienie na szlaku
Sprytnie schowane w rurze sterowej narzędzie wielofunkcyjne BITS ma wszystko, czego potrzeba do regulacji i napraw na szlaku.
Dlaczego mój rower ma zakrzywioną rurę górną?
Mniejsze ramy (XS i S) mają wygiętą rurę górną. Taka konstrukcja pozwala uzyskać niższy przekrok, co jest korzystne dla niższych rowerzystów, ponieważ pozwala im łatwiej wsiadać na rower. Większe ramy (M i większe) posiadają prostą rurę górną, ponieważ wyżsi rowerzyści z dłuższymi nogami zazwyczaj nie mają takich problemów z wysokością przekroku.
Cechy
- Rok Modelowy
- 2024
Wariant | L |
---|---|
rozmiar ramy | L |
opis ramy | Włókno węglowe OCLV Mountain, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, osłona rury dolnej, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 120 mm skoku |
mechanizm korbowy | SRAM XX Eagle, Typ T, DUB, 30T, linia łańcucha 55 mm, długość 170 mm SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA |
hamulec tylni | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Level Ultimate // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Level Ultimate SRAM HS2, na 6 śrub, 160 mm // SRAM HS2, na 6 śrub, 180 mm Maks. średnice tarcz |
hamulec przedni | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Level Ultimate // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Level Ultimate SRAM HS2, na 6 śrub, 160 mm // SRAM HS2, na 6 śrub, 180 mm Maks. średnice tarcz |
opony | Bontrager XR4 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40” |
widelec | RockShox Pike Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, przesunięcie 44 mm, Boost110, Maxle Stealth, 130 mm skoku |
przerzutka tylna | SRAM XX SL Eagle AXS, Typ T |
dźwignie zmiany biegów | SRAM AXS POD Ultimate, ze sztycą regulowaną // SRAM AXS POD Ultimate, ze sztycą regulowaną |
łańcuch | SRAM XX Eagle, T-Type, 12 biegów |
kaseta | SRAM Eagle S-1299, Typ T, 10-52, 12-rzędowa |
kierownica | Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, wznios kierownicy 27,5 mm, szerokość 820 mm, wznios mostka 0 stopni, długość mostka 45 mm |
sztyca | RockShox Reverb AXS, 170 mm skoku, sterowanie bezprzewodowe, 34,9 mm, 480 mm długości |
siodło | Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm |
koła | Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 |
rozmiar koła z przodu | 29 |
rozmiar koła z tyłu | 29 |
typ ramy | UNI |
rozmiar ramy | 45 |
materiał ramy | CARBON |
Specyficzne kody
- upc
- 601842905067
- MPN
- 41651