Rower MTB Full Suspension TREK Fuel EX 9.9 X0 AXS T-Type Gen 6
Deep Smoke
Cena
46 999,00 zł
Brutto
Najniższa cena produktu 46 999,00 zł z dnia 29.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni
Fuel EX 9.9 XO AXS S 29 Deep Smoke
Fuel EX 9.9 X0 AXS to najwyższej klasy rower na szlaki stworzony dla rowerzystów doceniających to, co najlepsze w życiu. Łączy elitarną ramę z włókna węglowego z komponentami najwyższej klasy, od kół z włókna węglowego począwszy, a na widelcu FOX Factory o skoku 150 mm z pokryciem Kashima oraz wytrzymałej, bezprzewodowej przerzutce SRAM X0 skończywszy. Ta maszyna rządzi w górach i bez obaw pokazuje pazury, pożerając rock gardeny, wbijając się w bandy i frunąc pod górę, by podbijać dalej trasy.
Twoich potrzeb nie zaspokoi dowolny rower górski, a jakiekolwiek kompromisy nie są w Twoim stylu. Szukasz roweru, który pozwoli Ci zmierzyć się z każdym milimetrem góry, wykorzystującego najnowocześniejsze technologie, począwszy od lekkiej i sztywnej ramy z włókna węglowego oraz kół podążających po nawet najbardziej zakręconych liniach, a na widelcu FOX Factory i w pełni bezprzewodowym napędzie SRAM X0 skończywszy.
Lekka jak piórko rama z włókna węglowego OCLV Mountain stworzona z myślą o szalonych trasach, komplet wspaniale zaplecionych kół z włókna węglowego, które z łatwością pokonują trudny technicznie teren, a także najwyższej klasy sterowana bezprzewodowo przerzutka SRAM X0 AXS z bezpośrednim mocowaniem. Ponadto otrzymujesz pracujący aksamitnie płynnie widelec FOX Factory 36 o skoku 150 mm ze sprężyną powietrzną Float EVOL i tłumieniem GRIP2 oraz damper FOX Factory Float X o 140 mm skoku, sztycę regulowaną RockShox Reverb AXS, a do tego możliwość dostosowania geometrii pod swoje preferencje i schowek w ramie, który umożliwia zachowan
Fuel EX 9.9 to rower stworzony z myślą o zaspokojeniu najbardziej wyszukanych gustów. Łączy wykonaną z włókna węglowego ramę na trasy all-mountain z najwyższej klasy komponentami, w które można wyposażyć współczesne rowery górskie, począwszy od karbonowych kół, a na wytrzymałym, bezprzewodowym napędzie SRAM X0 AXS skończywszy. Całość dopełnia regulacja geometrii, dzięki której zawsze dopasujesz maszynę do swoich potrzeb
- Fuel EX Gen 6 zapewnia Ci 140/150 mm skoku z dodatkowymi możliwościami regulacji, stabilniejsze prowadzenie, a także mocniejszą ramę ze schowkiem wewnętrznym
- W celu uzyskania lepszego dopasowania dla wszystkich rowerzystów rozszerzyliśmy gamę rozmiarów i wykorzystujemy koła w optymalnym dla ramy rozmiarze: ramy XS mają koła 27,5-calowe, w S można wybrać między 27,5-calowymi lub 29-calowymi, a M i większe
- Jest gotowy na szaleństwa z kołami z włókna węglowego, które rozprawiają się bez trudu z terenem i trzymają kurs, gdy zrobi się ciekawie
- Dzięki schowkowi w ramie z łatwością weźmiesz ze sobą wszystko co niezbędne, a Twój rower pozostanie aerodynamiczny i elegancki
- Regulowane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spośród sześciu różnych konfiguracji geometrii
Schowek wewnętrzny
Ze schowkiem w ramie możesz pozbyć się plecaka i dalej wozić wszystko co najważniejsze.
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.
Agresywny lub zrelaksowany – wybór należy do Ciebie
Zainstaluj miski sterowe z regulacją kąta (sprzedawane oddzielnie) i dostosuj do swoich preferencji kąt główki ramy o fabrycznej wartości 64,5 stopnia. Zmiany możesz dokonać o jeden stopień w górę, lub w dół i to bez wpływu na wysokość suportu.
Dostosuj zawieszenie i wyciśnij z niego wszystko
Dostosuj współczynnik dźwigni za pomocą zmiany pozycji podkładki mimośrodowej. Jedź z mniej progresywnym ustawieniem, ciesząc się miękką amortyzacją na trudnych i wyboistych szlakach. Przełącz się na bardziej progresywne ustawienie, gdy masz przed sobą większe przeszkody i nie chcesz dobijać zawieszenia lub korzystasz z amortyzatora sprężynowego.
Rewolucja napędu
Przerzutka SRAM Eagle T-Type jest montowana bezpośrednio do ramy z pominięciem przestarzałego rozwiązania z irytującym hakiem. To sprawia, że system jest bardziej wytrzymały oraz nie tylko lepiej wygląda, ale jest również bardziej precyzyjny pod obciążeniem i łatwiejszy w regulacji.
Dolne rury widełek tylnych dopasowane do rozmiaru
Dolne rury widełek tylnych dopasowane do wzrostu zapewniają doskonałą równowagę: niżsi rowerzyści mogą jeździć zwinniej, a wyżsi cieszyć się dobrą przyczepnością kół przy podjazdach.
Twoich potrzeb nie zaspokoi dowolny rower górski, a jakiekolwiek kompromisy nie są w Twoim stylu. Szukasz roweru, który pozwoli Ci zmierzyć się z każdym milimetrem góry, wykorzystującego najnowocześniejsze technologie, począwszy od lekkiej i sztywnej ramy z włókna węglowego oraz kół podążających po nawet najbardziej zakręconych liniach, a na widelcu FOX Factory i w pełni bezprzewodowym napędzie SRAM X0 skończywszy.
Lekka jak piórko rama z włókna węglowego OCLV Mountain stworzona z myślą o szalonych trasach, komplet wspaniale zaplecionych kół z włókna węglowego, które z łatwością pokonują trudny technicznie teren, a także najwyższej klasy sterowana bezprzewodowo przerzutka SRAM X0 AXS z bezpośrednim mocowaniem. Ponadto otrzymujesz pracujący aksamitnie płynnie widelec FOX Factory 36 o skoku 150 mm ze sprężyną powietrzną Float EVOL i tłumieniem GRIP2 oraz damper FOX Factory Float X o 140 mm skoku, sztycę regulowaną RockShox Reverb AXS, a do tego możliwość dostosowania geometrii pod swoje preferencje i schowek w ramie, który umożliwia zachowan
Fuel EX 9.9 to rower stworzony z myślą o zaspokojeniu najbardziej wyszukanych gustów. Łączy wykonaną z włókna węglowego ramę na trasy all-mountain z najwyższej klasy komponentami, w które można wyposażyć współczesne rowery górskie, począwszy od karbonowych kół, a na wytrzymałym, bezprzewodowym napędzie SRAM X0 AXS skończywszy. Całość dopełnia regulacja geometrii, dzięki której zawsze dopasujesz maszynę do swoich potrzeb
- Fuel EX Gen 6 zapewnia Ci 140/150 mm skoku z dodatkowymi możliwościami regulacji, stabilniejsze prowadzenie, a także mocniejszą ramę ze schowkiem wewnętrznym
- W celu uzyskania lepszego dopasowania dla wszystkich rowerzystów rozszerzyliśmy gamę rozmiarów i wykorzystujemy koła w optymalnym dla ramy rozmiarze: ramy XS mają koła 27,5-calowe, w S można wybrać między 27,5-calowymi lub 29-calowymi, a M i większe
- Jest gotowy na szaleństwa z kołami z włókna węglowego, które rozprawiają się bez trudu z terenem i trzymają kurs, gdy zrobi się ciekawie
- Dzięki schowkowi w ramie z łatwością weźmiesz ze sobą wszystko co niezbędne, a Twój rower pozostanie aerodynamiczny i elegancki
- Regulowane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spośród sześciu różnych konfiguracji geometrii
Schowek wewnętrzny
Ze schowkiem w ramie możesz pozbyć się plecaka i dalej wozić wszystko co najważniejsze.
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.
Agresywny lub zrelaksowany – wybór należy do Ciebie
Zainstaluj miski sterowe z regulacją kąta (sprzedawane oddzielnie) i dostosuj do swoich preferencji kąt główki ramy o fabrycznej wartości 64,5 stopnia. Zmiany możesz dokonać o jeden stopień w górę, lub w dół i to bez wpływu na wysokość suportu.
Dostosuj zawieszenie i wyciśnij z niego wszystko
Dostosuj współczynnik dźwigni za pomocą zmiany pozycji podkładki mimośrodowej. Jedź z mniej progresywnym ustawieniem, ciesząc się miękką amortyzacją na trudnych i wyboistych szlakach. Przełącz się na bardziej progresywne ustawienie, gdy masz przed sobą większe przeszkody i nie chcesz dobijać zawieszenia lub korzystasz z amortyzatora sprężynowego.
Rewolucja napędu
Przerzutka SRAM Eagle T-Type jest montowana bezpośrednio do ramy z pominięciem przestarzałego rozwiązania z irytującym hakiem. To sprawia, że system jest bardziej wytrzymały oraz nie tylko lepiej wygląda, ale jest również bardziej precyzyjny pod obciążeniem i łatwiejszy w regulacji.
Dolne rury widełek tylnych dopasowane do rozmiaru
Dolne rury widełek tylnych dopasowane do wzrostu zapewniają doskonałą równowagę: niżsi rowerzyści mogą jeździć zwinniej, a wyżsi cieszyć się dobrą przyczepnością kół przy podjazdach.
3 szt.
Cechy
- Rok Modelowy
- 2024
Wariant | M |
---|---|
rozmiar ramy | M |
opis ramy | Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wewnętrzny schowek, stery z regulowanym kątem, regulowana geometria Mino Link, regulowane przełożenie zawieszenia, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona rur |
mechanizm korbowy | SRAM GX Eagle, Typ T, DUB, 30T, linia łańcucha 55 mm, długość 170 mm SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA |
hamulec tylni | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Code Silver // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Code Silver SRAM HS2, na 6 śrub, 180 mm // SRAM na 6 śrub, 200 mm Maks. średnice tarcz |
hamulec przedni | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Code Silver // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Code Silver SRAM HS2, na 6 śrub, 180 mm // SRAM na 6 śrub, 200 mm Maks. średnice tarcz |
opony | Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50” |
widelec | Fox Factory 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, powłoka Kashima, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku |
przerzutka tylna | SRAM X0 Eagle AXS, Typ T |
dźwignie zmiany biegów | SRAM AXS POD Ultimate, ze sztycą regulowaną // SRAM AXS POD Ultimate, ze sztycą regulowaną |
łańcuch | SRAM X0 Eagle, T-Type, 12 biegów |
kaseta | SRAM Eagle S-1295, Typ T, 10-52, 12-rzędowa |
kierownica | Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, wznios kierownicy 27,5 mm, szerokość 820 mm, wznios mostka 0 stopni, długość mostka 45 mm |
stery | Zintegrowane łożyska maszynowe, 1-1/8" góra, 1,5" dół, zgodność z miski do regulacji kąta |
chwyty | Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą |
sztyca | RockShox Reverb AXS, 150 mm skoku, sterowanie bezprzewodowe, 34,9 mm, 440 mm długości |
siodło | Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm |
koła | Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 |
rozmiar koła z przodu | 29 |
rozmiar koła z tyłu | 29 |
typ ramy | UNI |
rozmiar ramy | 41 |
materiał ramy | CARBON |
Specyficzne kody
- upc
- 768682529065
- MPN
- 41576
chat
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.