Rower MTB Full Suspension TREK Fuel EX 8 GX AXS T-Type Gen 6
Matte Keswick
Cena
23 299,00 zł
Brutto
Najniższa cena produktu 23 299,00 zł z dnia 29.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni
Fuel EX 8 GX AXS S 27.5 Matte Keswick
Fuel EX 8 GX AXS to idealnie dopracowany rower na szlaki dla rowerzystów wyszukujących ostre zjazdy i potrzebujących maszyny, która żwawo popędzi w górę na powtórkę z rozrywki. Lekka aluminiowa rama połączona jest z usprawnionym 12-biegowym bezprzewodowym napędem SRAM GX Eagle, a widelec FOX Rhythm o 150 mm skoku pochłania uderzenia o kamienie i korzenie. Schowek w ramie i regulowana geometria pozwalają cieszyć się ze wszystkich korzyści modelu z włókna węglowego, ale bez bolesnej dla portfela ceny.
Szukasz roweru full suspension na szlaki, który płynie przez trudny technicznie teren i obfituje w korzyści, takie jak rozprawiający się z korzeniami widelec FOX Rhythm i koła bezdętkowe.
Lekka i sztywna rama ze stopu aluminium, widelec amortyzowany FOX Rhythm o skoku 150 mm ze sprężyną powietrzną Float EVOL oraz tłumieniem GRIP dla sprawności na małych nierównościach, a do tego damper FOX Performance Float X. Najnowszy, sterowany bezprzewodowo 12-biegowy napęd SRAM GX Eagle AXS zmieniający biegi jak w zegarku i koła przystosowane do montażu bezdętkowego Bontrager. Ponadto regulowana geometria dająca pełną kontrolę nad maszyną.
Przygotowany z myślą o rowerzyście, który nie chce ograniczeń na szlaku, Fuel EX 8 poradzi sobie ze wszystkim. Progresywna geometria na szlaki powstała, by dać Ci moc do ostrej jazdy, a usprawnione części to wisienka na torcie.
- Fuel EX Gen 6 zapewnia Ci 140/150 mm skoku z dodatkowymi możliwościami regulacji, stabilniejsze prowadzenie, a także mocniejszą ramę ze schowkiem wewnętrznym
- Zyskujesz usprawnienia w kluczowych punktach i najnowszy sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX Eagle AXS dla najpłynniejszej zmiany przełożeń pod obciążeniem
- Regulowane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spośród sześciu różnych konfiguracji geometrii
- Dzięki sztycy regulowanej możesz w sekundę obniżyć siodełko, by nie przeszkadzało podczas zjazdów
- W celu uzyskania lepszego dopasowania dla wszystkich rowerzystów rozszerzyliśmy gamę rozmiarów i wykorzystujemy koła w optymalnym dla ramy rozmiarze: ramy XS mają koła 27,5-calowe, w S można wybrać między 27,5-calowymi lub 29-calowymi, a M i większe
Schowek wewnętrzny
Ze schowkiem w ramie możesz pozbyć się plecaka i dalej wozić wszystko co najważniejsze.
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.
Agresywny lub zrelaksowany – wybór należy do Ciebie
Zainstaluj miski sterowe z regulacją kąta (sprzedawane oddzielnie) i dostosuj do swoich preferencji kąt główki ramy o fabrycznej wartości 64,5 stopnia. Zmiany możesz dokonać o jeden stopień w górę, lub w dół i to bez wpływu na wysokość suportu.
Dostosuj zawieszenie i wyciśnij z niego wszystko
Dostosuj współczynnik dźwigni za pomocą zmiany pozycji podkładki mimośrodowej. Jedź z mniej progresywnym ustawieniem, ciesząc się miękką amortyzacją na trudnych i wyboistych szlakach. Przełącz się na bardziej progresywne ustawienie, gdy masz przed sobą większe przeszkody i nie chcesz dobijać zawieszenia lub korzystasz z amortyzatora sprężynowego.
Dolne rury widełek tylnych dopasowane do rozmiaru
Dolne rury widełek tylnych dopasowane do wzrostu zapewniają doskonałą równowagę: niżsi rowerzyści mogą jeździć zwinniej, a wyżsi cieszyć się dobrą przyczepnością kół przy podjazdach.
Pełna powaga z przodu, impreza z tyłu
Zależy ci na zwinności kół 27,5 cala, ale nie chcesz rezygnować z prędkości jaką dają 29-tki? Nie musisz wybierać. Fuel EX jest przystosowany do konfiguracji mullet, czyli założenia mniejszego koła z tyłu – przestaw Mino Link na wysokie ustawienie, zamontuj widelec o skoku 160 mm i przygotuj się na mocne wrażenia.
Szukasz roweru full suspension na szlaki, który płynie przez trudny technicznie teren i obfituje w korzyści, takie jak rozprawiający się z korzeniami widelec FOX Rhythm i koła bezdętkowe.
Lekka i sztywna rama ze stopu aluminium, widelec amortyzowany FOX Rhythm o skoku 150 mm ze sprężyną powietrzną Float EVOL oraz tłumieniem GRIP dla sprawności na małych nierównościach, a do tego damper FOX Performance Float X. Najnowszy, sterowany bezprzewodowo 12-biegowy napęd SRAM GX Eagle AXS zmieniający biegi jak w zegarku i koła przystosowane do montażu bezdętkowego Bontrager. Ponadto regulowana geometria dająca pełną kontrolę nad maszyną.
Przygotowany z myślą o rowerzyście, który nie chce ograniczeń na szlaku, Fuel EX 8 poradzi sobie ze wszystkim. Progresywna geometria na szlaki powstała, by dać Ci moc do ostrej jazdy, a usprawnione części to wisienka na torcie.
- Fuel EX Gen 6 zapewnia Ci 140/150 mm skoku z dodatkowymi możliwościami regulacji, stabilniejsze prowadzenie, a także mocniejszą ramę ze schowkiem wewnętrznym
- Zyskujesz usprawnienia w kluczowych punktach i najnowszy sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX Eagle AXS dla najpłynniejszej zmiany przełożeń pod obciążeniem
- Regulowane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spośród sześciu różnych konfiguracji geometrii
- Dzięki sztycy regulowanej możesz w sekundę obniżyć siodełko, by nie przeszkadzało podczas zjazdów
- W celu uzyskania lepszego dopasowania dla wszystkich rowerzystów rozszerzyliśmy gamę rozmiarów i wykorzystujemy koła w optymalnym dla ramy rozmiarze: ramy XS mają koła 27,5-calowe, w S można wybrać między 27,5-calowymi lub 29-calowymi, a M i większe
Schowek wewnętrzny
Ze schowkiem w ramie możesz pozbyć się plecaka i dalej wozić wszystko co najważniejsze.
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.
Agresywny lub zrelaksowany – wybór należy do Ciebie
Zainstaluj miski sterowe z regulacją kąta (sprzedawane oddzielnie) i dostosuj do swoich preferencji kąt główki ramy o fabrycznej wartości 64,5 stopnia. Zmiany możesz dokonać o jeden stopień w górę, lub w dół i to bez wpływu na wysokość suportu.
Dostosuj zawieszenie i wyciśnij z niego wszystko
Dostosuj współczynnik dźwigni za pomocą zmiany pozycji podkładki mimośrodowej. Jedź z mniej progresywnym ustawieniem, ciesząc się miękką amortyzacją na trudnych i wyboistych szlakach. Przełącz się na bardziej progresywne ustawienie, gdy masz przed sobą większe przeszkody i nie chcesz dobijać zawieszenia lub korzystasz z amortyzatora sprężynowego.
Dolne rury widełek tylnych dopasowane do rozmiaru
Dolne rury widełek tylnych dopasowane do wzrostu zapewniają doskonałą równowagę: niżsi rowerzyści mogą jeździć zwinniej, a wyżsi cieszyć się dobrą przyczepnością kół przy podjazdach.
Pełna powaga z przodu, impreza z tyłu
Zależy ci na zwinności kół 27,5 cala, ale nie chcesz rezygnować z prędkości jaką dają 29-tki? Nie musisz wybierać. Fuel EX jest przystosowany do konfiguracji mullet, czyli założenia mniejszego koła z tyłu – przestaw Mino Link na wysokie ustawienie, zamontuj widelec o skoku 160 mm i przygotuj się na mocne wrażenia.
33 szt.
Cechy
- Rok Modelowy
- 2024
Wariant | ML |
---|---|
rozmiar ramy | ML |
opis ramy | Alpha Platinum Aluminum, wewnętrzny schowek, stery z regulowanym kątem, regulowana geometria Mino Link, regulowany stosunek skoku tylnego koła do skoku amortyzatora, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73 |
mechanizm korbowy | SRAM GX Eagle, Typ T, DUB, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA |
hamulec tylni | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM DB 8 // SRAM DB 8 4-piston hydraulic disc SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm // SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm Maks. średnice tarcz |
hamulec przedni | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM DB 8 // SRAM DB 8 4-piston hydraulic disc SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm // SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm Maks. średnice tarcz |
opony | Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50” |
widelec | Fox Rhythm 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku |
przerzutka tylna | SRAM GX Eagle AXS, Typ T |
dźwignie zmiany biegów | SRAM AXS POD |
łańcuch | SRAM GX Eagle, Typ T, 12-rzędowa |
kaseta | SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12-rzędowa |
mostek | Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości |
kierownica | Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm |
chwyty | Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą |
sztyca | TranzX JD-YSP39, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
siodło | Bontrager Verse P3, szyny chromo-molibdenowe // Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm |
koła | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali |
rozmiar koła z przodu | 29 |
rozmiar koła z tyłu | 29 |
typ ramy | UNI |
rozmiar ramy | 42 |
materiał ramy | ALUMINUM |
Specyficzne kody
- upc
- 768682169735
- MPN
- 41328
chat
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.