FuelEX97SLXXT_23_36355_B_Primary.jpg
search
  • FuelEX97SLXXT_23_36355_B_Primary.jpg
  • FuelEX97SLXXT_23_36355_B_Portrait.jpg
  • FuelEX97SLXXT_23_36355_B_Alt1.jpg
  • FuelEX97SLXXT_23_36355_B_Alt2.jpg
  • FuelEX97SLXXT_23_36355_B_Alt3.jpg
  • FuelEX97SLXXT_23_36355_B_Alt5.jpg
  • FuelEX97SLXXT_23_36355_B_Alt6.jpg
  • FuelEX97SLXXT_23_36355_B_Alt7.jpg
  • FuelEX97SLXXT_23_36355_B_Alt8.jpg

Rower MTB Full Suspension TREK Fuel EX 9.7 Gen 6

Crimson
Cena 16 798,14 zł

(28 780,79 zł szt.)

Brutto

Najniższa cena produktu 16 798,14 zł z dnia 29.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

ID produktu: 5272111

Kolor
Rozmiar
Ilość

Wysyłka w 7 dni
Zapytaj o produkt

Fuel EX 9.7 SLX/XT XS 27.5 Crimson
Cieszysz się lekką i sztywną ramą z włókna węglowego, a do tego progresywną geometrią na szlaki, która jest gotowa na wszystko;Zyskujesz idealną równowagę ceny i sprawności, dzięki starannie dobranej kombinacji osprzętu Shimano SLX i XT;Regulowane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spośród sześciu różnych konfiguracji geometrii;Dzięki prowadzeniu wewnętrznemu linek i przewodów, uniwersalnemu hakowi zawieszenia, usprawnieniom w osprzęcie i gwintowanemu wkładowi suportu k
42 szt.

Cechy

Rok Modelowy
2023
Wariant L
rozmiar ramy L
opis ramy Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wewnętrzny schowek, stery z regulowanym kątem, regulowana geometria Mino Link, regulowane przełożenie zawieszenia, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona rur
mechanizm korbowy Shimano Deore M6120, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości Shimano BB-MT501 BSA
hamulec tylni Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM DB 8 // SRAM DB 8 4-piston hydraulic disc SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm // SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm Maks. średnice tarcz
hamulec przedni Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM DB 8 // SRAM DB 8 4-piston hydraulic disc SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm // SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm Maks. średnice tarcz
opony Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50”
widelec Fox Rhythm 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumik GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku
przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek
dźwignie zmiany biegów Shimano SLX M7100, 12-biegowa
łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa
kaseta Shimano SLX M7100, 10-51T, 12 biegów
mostek Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości
kierownica Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm
stery Zintegrowane łożyska maszynowe, 1-1/8" góra, 1,5" dół, zgodność z miski do regulacji kąta
chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą
sztyca TranzX JD-YSP39, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm
siodło Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm
koła Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali
rozmiar koła z przodu 29
rozmiar koła z tyłu 29
typ ramy UNI
rozmiar ramy 44
materiał ramy CARBON

Specyficzne kody

upc
601842740071
MPN
36355
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.