Rower Przełajowy TREK Boone 5
Plasma Grey Pearl
Cena
16 999,00 zł
Brutto
Najniższa cena produktu 16 999,00 zł z dnia 30.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni
Boone 5 49 Plasma Grey Pearl
Boone 5 Disc to rower przełajowy z włókna węglowego, który powstał, by dominować na każdej trasie CX, nawet na tych najbardziej znanych z UCI. Opływowa i lekka rama z włókna węglowego ma wbudowany wygładzający trasę rozdzielacz IsoSpeed z tyłu oraz komponenty, które sprawdzą się w każdych warunkach, takie jak napęd SRAM Apex, pochłaniającą wibracje kierownicę i mocne hamulce tarczowe zapewniające pewne hamowanie na nierównym, błotnistym terenie.
Najlepiej czujesz się kilkadziesiąt centymetrów nad ziemią, przeskakując kolejne bariery, a na każdy wyścig wpadasz z myślą o najwyższym stopniu podium. Szukasz wysokiej klasy wyścigowego roweru przełajowego, dzięki któremu zdobędziesz wymarzone pudło i to w wielkim stylu.
Opływowa i superlekka rama z włókna węglowego OCLV Serii 600 z tylnym rozdzielaczem IsoSpeed zapewniającym wygodę i przyczepność, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów poprawiające ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, widelec z włókna węglowego Trek IsoSpeed Cross, napęd 1x12 SRAM Apex XPLR, kierownica Bontrager Elite IsoZone, a do tego mocne hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount zapewniające precyzyjne hamowanie nawet w najtrudniejszych warunkach.
Jeśli pochłaniasz frytki, tak samo jak i przeszkody, Boone to maszyna dla Ciebie. To rower, który żyje prędkością i sprawnością potrzebną do rozłożenia na łopatki każdego segmentu trasy, niezależnie od warunków.
- Zyskujesz wytrzymałość i sprawność napędu SRAM Apex XPLR i jego wzorową zmianę biegów oraz ogromny zakres przełożeń
- Rower ten powstał z pomocą przełajowej arystokracji, w tym Mistrza Świata Svena Nysa i Mistrzyni USA Katie Compton
- Tylny rozdzielacz IsoSpeed ogranicza męczące wstrząsy towarzyszące jeździe po trudnych trasach i pomaga Ci zachować siły na dłuższą jazdę
- Przełajowa geometria i kształty rur Boone ułatwiają zarzucenie go na ramię, dzięki czemu zdominujesz każdy element wyścigu, włącznie z podbiegami.
- Włókno węglowe rządzi na trasach przełajowych—jest lżejsze, wygodniejsze i wydajniejsze niż aluminium
Płynność jest szybka
System IsoSpeed eliminuje męczące wyboje na trasie i nierówności na żwirze, dzięki czemu możesz dłużej zachować siłę, nie tracąc nic z wydajności pedałowania.
Rozwiązania do wyścigów przełajowych
Nasze wyjątkowe technologie dają Tobie i naszym zawodowym rowerzystom przewagę nad konkurencją: Ultrastabilny i elastyczny widelec IsoSpeed. Lepsze prowadzenie linek. Łatwiejsze przenoszenie roweru. Solidny napinacz łańcucha 3S.
Nie zapomnij o pedałach
Ten rower nie ma fabrycznie zamontowanych pedałów, ponieważ lepiej będzie Ci dobrać własne. Zobacz przewodnik po pedałach, aby znaleźć takie, które pasują do Twojego stylu jazdy.
Najlepiej czujesz się kilkadziesiąt centymetrów nad ziemią, przeskakując kolejne bariery, a na każdy wyścig wpadasz z myślą o najwyższym stopniu podium. Szukasz wysokiej klasy wyścigowego roweru przełajowego, dzięki któremu zdobędziesz wymarzone pudło i to w wielkim stylu.
Opływowa i superlekka rama z włókna węglowego OCLV Serii 600 z tylnym rozdzielaczem IsoSpeed zapewniającym wygodę i przyczepność, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów poprawiające ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, widelec z włókna węglowego Trek IsoSpeed Cross, napęd 1x12 SRAM Apex XPLR, kierownica Bontrager Elite IsoZone, a do tego mocne hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount zapewniające precyzyjne hamowanie nawet w najtrudniejszych warunkach.
Jeśli pochłaniasz frytki, tak samo jak i przeszkody, Boone to maszyna dla Ciebie. To rower, który żyje prędkością i sprawnością potrzebną do rozłożenia na łopatki każdego segmentu trasy, niezależnie od warunków.
- Zyskujesz wytrzymałość i sprawność napędu SRAM Apex XPLR i jego wzorową zmianę biegów oraz ogromny zakres przełożeń
- Rower ten powstał z pomocą przełajowej arystokracji, w tym Mistrza Świata Svena Nysa i Mistrzyni USA Katie Compton
- Tylny rozdzielacz IsoSpeed ogranicza męczące wstrząsy towarzyszące jeździe po trudnych trasach i pomaga Ci zachować siły na dłuższą jazdę
- Przełajowa geometria i kształty rur Boone ułatwiają zarzucenie go na ramię, dzięki czemu zdominujesz każdy element wyścigu, włącznie z podbiegami.
- Włókno węglowe rządzi na trasach przełajowych—jest lżejsze, wygodniejsze i wydajniejsze niż aluminium
Płynność jest szybka
System IsoSpeed eliminuje męczące wyboje na trasie i nierówności na żwirze, dzięki czemu możesz dłużej zachować siłę, nie tracąc nic z wydajności pedałowania.
Rozwiązania do wyścigów przełajowych
Nasze wyjątkowe technologie dają Tobie i naszym zawodowym rowerzystom przewagę nad konkurencją: Ultrastabilny i elastyczny widelec IsoSpeed. Lepsze prowadzenie linek. Łatwiejsze przenoszenie roweru. Solidny napinacz łańcucha 3S.
Nie zapomnij o pedałach
Ten rower nie ma fabrycznie zamontowanych pedałów, ponieważ lepiej będzie Ci dobrać własne. Zobacz przewodnik po pedałach, aby znaleźć takie, które pasują do Twojego stylu jazdy.
Cechy
- Rok Modelowy
- 2024
Wariant | 49 |
---|---|
rozmiar ramy | 49 |
opis ramy | Włókno węglowe OCLV Serii 600, rozdzielacz IsoSpeed, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, maszt podsiodłowy Ride Tuned, prowadnica łańcucha 3S, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm |
mechanizm korbowy | SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 165 mm długości SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
hamulec tylni | SRAM Apex hydraulic disc, flat mount SRAM Apex, 12-rzędowa SRAM Paceline, zaokrąglona, centerlock, 160 mm Maksymalna średnica |
hamulec przedni | SRAM Apex hydraulic disc, flat mount SRAM Apex, 12-rzędowa SRAM Paceline, zaokrąglona, centerlock, 160 mm Maksymalna średnica |
opony | Bontrager CX3 Team Issue, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 32 mm |
widelec | Trek Cross, full carbon, tapered carbon steerer, flat mount disc, 12x100mm thru axle |
przerzutka tylna | SRAM Apex XPLR, maks. zębatka 44T |
dźwignie zmiany biegów | SRAM Apex, 12-rzędowa |
łańcuch | SRAM Apex, 12-rzędowa |
kaseta | SRAM XG-1230, 11-44, 12-rzędowa |
mostek | Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości |
kierownica | Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 38 cm |
sztyca | Nasadka masztu z włókna węglowego Bontrager, przesunięcie 5mm, niska |
siodło | Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm |
koła | Bontrager Paradigm Comp 25 Disc, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm Bontrager Paradigm Comp 25, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, bębenek Shimano 11/12-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm |
rozmiar koła z przodu | 28 |
rozmiar koła z tyłu | 28 |
typ ramy | UNI |
rozmiar ramy | 49 |
materiał ramy | CARBON |
Specyficzne kody
- upc
- 768682518441
- MPN
- 41655
chat
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.