Rower Gravelowy TREK Checkpoint SL 5
Deep Smoke
Cena
17 899,00 zł
Brutto
Najniższa cena produktu 17 899,00 zł z dnia 29.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni
Checkpoint SL 5 49 Deep Smoke
Checkpoint SL 5 to rower gravelowy z włókna węglowego stworzony z myślą o niesamowitych przygodach. Zbudowany jest z lekkiego włókna węglowego OCLV, ma napęd 2x12 Shimano GRX, wygładzający teren rozdzielacz IsoSpeed, zwinną a jednocześnie stabilną geometrię oraz schowek w ramie i mnóstwo punktów mocowania. To wszystko składa się na wyjątkowy rower na szuter zdolny poskromić najdłuższe i najtrudniejsze trasy oraz najbardziej ambitne wielodniowe wycieczki.
Spodenki rowerowe z wkładką lub obcięte dżinsy, wielodniowa wyprawa lub ostry dzień ścigania na szutrze — pojedziesz daleko, szybko i zabawisz się jak nigdy wcześniej. Szukasz roweru, który będzie szybki, ale jednocześnie komfortowy, a także potrzebujesz nieskończonych wręcz możliwości przewozu bagażu, by pojechać na wyścigi gravelowe, jak i wybrać na codzienne przygody.
Rama z włókna węglowego OCLV Serii 500 z tylnym rozdzielaczem IsoSpeed oraz osłona Carbon Armor, progresywna geometria zapewniająca stabilność przy wysokich prędkościach i wydajność na trudnych podjazdach, schowek w ramie, schowane przewody i linki, które nie przeszkadzają w założeniu toreb, zintegrowane mocowania dla toreb na ramie i widelcu oraz na bagażniki i błotniki. Do tego widelec z włókna węglowego, napęd 2x12 Shimano GRX z przełożeniami na ostre podjazdy i na pokonywanie trudnych szutrowych odcinków, a także koła Paradigm SL. Możesz nawet skorzystać z regulowanej sztycy podsiodłowej, by usiąść niżej na długich zjazdach.
Lekki, szybki, wygodny. Checkpoint SL 5 oferuje niezrównaną charakterystykę jazdy właściwą dla ramy z włókna węglowego OCLV z IsoSpeed oraz geometrię przystosowaną specjalnie do jazdy po szutrze, a także schowek w ramie i napęd stworzony do jazdy w trudnym terenie.
- Wyposażony jest w wytrzymały, gravelowy napęd 2x12 Shimano GRX stworzony z myślą o mniej uczęszczanych zakątkach.
- Wielki prześwit pozwala założyć opony o rozmiarze do 45c, dające przyczepność i stabilność w każdych warunkach
- Dzięki mocowaniom na widelcu, na ramie, a także punktom mocowania na bagażnik oraz błotniki przewieziesz wszystko potrzebne na wycieczki jednodniowe, jak i wielodniowe wyprawy
- Wygodny schowek wbudowany w ramę umożliwia przechowywanie narzędzi i sprzętu
- Tłumiący nierówności i odpowiednio kontrolujący odbicie rozdzielacz IsoSpeed pochłania męczące nierówności, ale bez bujania i skakania po trasie
Nowa, progresywna geometria
Szybkie i zwinne prowadzenie przy zachowaniu stabilności oraz kontroli na trudniejszych zjazdach.
Prześwit na opony
Większy prześwit pozwala założyć większe opony (700x45 mm lub 27,5x2,1"), z którymi poradzisz sobie na trudniejszym szutrze i w terenie.
Mnóstwo mocowań
Wbudowane mocowania na torbę na ramie i błotniki ułatwiają przewożenie sprzętu i wody.
Elegancki wbudowany schowek
Schowek wbudowany w rurę dolną zmieści narzędzia i trochę sprzętu
Płynność IsoSpeed
Tłumiący nierówności i odpowiednio kontrolujący odbicie rozdzielacz IsoSpeed pochłania męczące nierówności, ale bez bujania i skakania po trasie.
Shimano GRX
Shimano GRX został zaprojektowany przede wszystkim z myślą o podłożu, aby ułatwić jazdę po szutrze. Dzięki swojej specyficznej ergonomii idealnej do rowerów gravelowych, zoptymalizowanym opcjom stopniowania, niezawodności oraz cichemu i stabilnemu napędowi GRX wyróżnia się na tle reszty komponentów.
Spodenki rowerowe z wkładką lub obcięte dżinsy, wielodniowa wyprawa lub ostry dzień ścigania na szutrze — pojedziesz daleko, szybko i zabawisz się jak nigdy wcześniej. Szukasz roweru, który będzie szybki, ale jednocześnie komfortowy, a także potrzebujesz nieskończonych wręcz możliwości przewozu bagażu, by pojechać na wyścigi gravelowe, jak i wybrać na codzienne przygody.
Rama z włókna węglowego OCLV Serii 500 z tylnym rozdzielaczem IsoSpeed oraz osłona Carbon Armor, progresywna geometria zapewniająca stabilność przy wysokich prędkościach i wydajność na trudnych podjazdach, schowek w ramie, schowane przewody i linki, które nie przeszkadzają w założeniu toreb, zintegrowane mocowania dla toreb na ramie i widelcu oraz na bagażniki i błotniki. Do tego widelec z włókna węglowego, napęd 2x12 Shimano GRX z przełożeniami na ostre podjazdy i na pokonywanie trudnych szutrowych odcinków, a także koła Paradigm SL. Możesz nawet skorzystać z regulowanej sztycy podsiodłowej, by usiąść niżej na długich zjazdach.
Lekki, szybki, wygodny. Checkpoint SL 5 oferuje niezrównaną charakterystykę jazdy właściwą dla ramy z włókna węglowego OCLV z IsoSpeed oraz geometrię przystosowaną specjalnie do jazdy po szutrze, a także schowek w ramie i napęd stworzony do jazdy w trudnym terenie.
- Wyposażony jest w wytrzymały, gravelowy napęd 2x12 Shimano GRX stworzony z myślą o mniej uczęszczanych zakątkach.
- Wielki prześwit pozwala założyć opony o rozmiarze do 45c, dające przyczepność i stabilność w każdych warunkach
- Dzięki mocowaniom na widelcu, na ramie, a także punktom mocowania na bagażnik oraz błotniki przewieziesz wszystko potrzebne na wycieczki jednodniowe, jak i wielodniowe wyprawy
- Wygodny schowek wbudowany w ramę umożliwia przechowywanie narzędzi i sprzętu
- Tłumiący nierówności i odpowiednio kontrolujący odbicie rozdzielacz IsoSpeed pochłania męczące nierówności, ale bez bujania i skakania po trasie
Nowa, progresywna geometria
Szybkie i zwinne prowadzenie przy zachowaniu stabilności oraz kontroli na trudniejszych zjazdach.
Prześwit na opony
Większy prześwit pozwala założyć większe opony (700x45 mm lub 27,5x2,1"), z którymi poradzisz sobie na trudniejszym szutrze i w terenie.
Mnóstwo mocowań
Wbudowane mocowania na torbę na ramie i błotniki ułatwiają przewożenie sprzętu i wody.
Elegancki wbudowany schowek
Schowek wbudowany w rurę dolną zmieści narzędzia i trochę sprzętu
Płynność IsoSpeed
Tłumiący nierówności i odpowiednio kontrolujący odbicie rozdzielacz IsoSpeed pochłania męczące nierówności, ale bez bujania i skakania po trasie.
Shimano GRX
Shimano GRX został zaprojektowany przede wszystkim z myślą o podłożu, aby ułatwić jazdę po szutrze. Dzięki swojej specyficznej ergonomii idealnej do rowerów gravelowych, zoptymalizowanym opcjom stopniowania, niezawodności oraz cichemu i stabilnemu napędowi GRX wyróżnia się na tle reszty komponentów.
51 szt.
Cechy
- Rok Modelowy
- 2024
Wariant | 56 |
---|---|
rozmiar ramy | 56 |
opis ramy | Włókno węglowe OCLV Serii 500, IsoSpeed, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, zamknięcie schowka w rurze dolnej, prowadnica łańcucha 3S, suport T47, mocowania bagażnika i błotników, wbudowane mocowania dla toreb na ramę, hamulce tarczowe flat-mount, zgodna ze sztycami regulowanymi, oś pr |
mechanizm korbowy | Shimano GRX RX610, 46/30, 172,5 mm długości Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
hamulec tylni | Shimano RX410 hydraulic disc, flat mount // Shimano RX410 hydraulic disc, flat mount Shimano RT70, 160 mm z mocowaniem centerlock Maksymalna średnica |
hamulec przedni | Shimano RX410 hydraulic disc, flat mount // Shimano RX410 hydraulic disc, flat mount Shimano RT70, 160 mm z mocowaniem centerlock Maksymalna średnica |
opony | Bontrager GR1 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 40 mm |
widelec | Trek Checkpoint, full carbon, tapered carbon steerer, rack mounts, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle |
przerzutka przednia | Shimano GRX RX820, zintegrowana, tylne widełki |
przerzutka tylna | Shimano GRX RX820, maks. zębatka 36T |
dźwignie zmiany biegów | Shimano GRX RX610, 12-rzędowa // Shimano GRX RX610, 12-rzędowa |
łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
kaseta | Shimano 105 7100, 11-36, 12-rzędowa |
mostek | Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości |
kierownica | Bontrager Elite Gravel, 42 cm szerokości |
sztyca | Bontrager z włókna węglowego, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, długość 330 mm |
siodło | Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm |
koła | Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 100 x 12 mm Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm |
rozmiar koła z przodu | 28 |
rozmiar koła z tyłu | 28 |
typ ramy | UNI |
rozmiar ramy | 56 |
materiał ramy | CARBON |
Specyficzne kody
- upc
- 601479124923
- MPN
- 41398
chat
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.