CheckpointSL5-24-41398-A-Primary.jpg
search
  • CheckpointSL5-24-41398-A-Primary.jpg
  • CheckpointSL5-24-41398-A-Portrait.jpg
  • CheckpointSL5-24-41398-A-Alt1.jpg
  • CheckpointSL5-24-41398-A-Alt2.jpg
  • CheckpointSL5-24-41398-A-Alt3.jpg
  • CheckpointSL5-24-41398-A-Alt4.jpg
  • CheckpointSL5-24-41398-A-Alt5.jpg
  • CheckpointSL5-24-41398-A-Alt6.jpg
  • CheckpointSL5-24-41398-A-Alt7.jpg
  • CheckpointSL5-24-41398-A-Alt8.jpg

Rower Gravelowy TREK Checkpoint SL 5

Deep Smoke
Cena 17 899,00 zł
Brutto

Najniższa cena produktu 17 899,00 zł z dnia 29.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

ID produktu: 5298099

Kolor
Rozmiar
Ilość

Wysyłka w 7 dni
Zapytaj o produkt

Checkpoint SL 5 49 Deep Smoke
Checkpoint SL 5 to rower gravelowy z włókna węglowego stworzony z myślą o niesamowitych przygodach. Zbudowany jest z lekkiego włókna węglowego OCLV, ma napęd 2x12 Shimano GRX, wygładzający teren rozdzielacz IsoSpeed, zwinną a jednocześnie stabilną geometrię oraz schowek w ramie i mnóstwo punktów mocowania. To wszystko składa się na wyjątkowy rower na szuter zdolny poskromić najdłuższe i najtrudniejsze trasy oraz najbardziej ambitne wielodniowe wycieczki. 

Spodenki rowerowe z wkładką lub obcięte dżinsy, wielodniowa wyprawa lub ostry dzień ścigania na szutrze — pojedziesz daleko, szybko i zabawisz się jak nigdy wcześniej. Szukasz roweru, który będzie szybki, ale jednocześnie komfortowy, a także potrzebujesz nieskończonych wręcz możliwości przewozu bagażu, by pojechać na wyścigi gravelowe, jak i wybrać na codzienne przygody.

Rama z włókna węglowego OCLV Serii 500 z tylnym rozdzielaczem IsoSpeed oraz osłona Carbon Armor, progresywna geometria zapewniająca stabilność przy wysokich prędkościach i wydajność na trudnych podjazdach, schowek w ramie, schowane przewody i linki, które nie przeszkadzają w założeniu toreb, zintegrowane mocowania dla toreb na ramie i widelcu oraz na bagażniki i błotniki. Do tego widelec z włókna węglowego, napęd 2x12 Shimano GRX z przełożeniami na ostre podjazdy i na pokonywanie trudnych szutrowych odcinków, a także koła Paradigm SL. Możesz nawet skorzystać z regulowanej sztycy podsiodłowej, by usiąść niżej na długich zjazdach.

Lekki, szybki, wygodny. Checkpoint SL 5 oferuje niezrównaną charakterystykę jazdy właściwą dla ramy z włókna węglowego OCLV z IsoSpeed oraz geometrię przystosowaną specjalnie do jazdy po szutrze, a także schowek w ramie i napęd stworzony do jazdy w trudnym terenie.
- Wyposażony jest w wytrzymały, gravelowy napęd 2x12 Shimano GRX stworzony z myślą o mniej uczęszczanych zakątkach.
- Wielki prześwit pozwala założyć opony o rozmiarze do 45c, dające przyczepność i stabilność w każdych warunkach
- Dzięki mocowaniom na widelcu, na ramie, a także punktom mocowania na bagażnik oraz błotniki przewieziesz wszystko potrzebne na wycieczki jednodniowe, jak i wielodniowe wyprawy
- Wygodny schowek wbudowany w ramę umożliwia przechowywanie narzędzi i sprzętu
- Tłumiący nierówności i odpowiednio kontrolujący odbicie rozdzielacz IsoSpeed pochłania męczące nierówności, ale bez bujania i skakania po trasie

Nowa, progresywna geometria
Szybkie i zwinne prowadzenie przy zachowaniu stabilności oraz kontroli na trudniejszych zjazdach.

Prześwit na opony
Większy prześwit pozwala założyć większe opony (700x45 mm lub 27,5x2,1"), z którymi poradzisz sobie na trudniejszym szutrze i w terenie.



Mnóstwo mocowań
Wbudowane mocowania na torbę na ramie i błotniki ułatwiają przewożenie sprzętu i wody.



Elegancki wbudowany schowek
Schowek wbudowany w rurę dolną zmieści narzędzia i trochę sprzętu



Płynność IsoSpeed
Tłumiący nierówności i odpowiednio kontrolujący odbicie rozdzielacz IsoSpeed pochłania męczące nierówności, ale bez bujania i skakania po trasie.



Shimano GRX
Shimano GRX został zaprojektowany przede wszystkim z myślą o podłożu, aby ułatwić jazdę po szutrze. Dzięki swojej specyficznej ergonomii idealnej do rowerów gravelowych, zoptymalizowanym opcjom stopniowania, niezawodności oraz cichemu i stabilnemu napędowi GRX wyróżnia się na tle reszty komponentów.
51 szt.

Cechy

Rok Modelowy
2024
Wariant 56
rozmiar ramy 56
opis ramy Włókno węglowe OCLV Serii 500, IsoSpeed, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, zamknięcie schowka w rurze dolnej, prowadnica łańcucha 3S, suport T47, mocowania bagażnika i błotników, wbudowane mocowania dla toreb na ramę, hamulce tarczowe flat-mount, zgodna ze sztycami regulowanymi, oś pr
mechanizm korbowy Shimano GRX RX610, 46/30, 172,5 mm długości Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
hamulec tylni Shimano RX410 hydraulic disc, flat mount // Shimano RX410 hydraulic disc, flat mount Shimano RT70, 160 mm z mocowaniem centerlock Maksymalna średnica
hamulec przedni Shimano RX410 hydraulic disc, flat mount // Shimano RX410 hydraulic disc, flat mount Shimano RT70, 160 mm z mocowaniem centerlock Maksymalna średnica
opony Bontrager GR1 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 40 mm
widelec Trek Checkpoint, full carbon, tapered carbon steerer, rack mounts, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle
przerzutka przednia Shimano GRX RX820, zintegrowana, tylne widełki
przerzutka tylna Shimano GRX RX820, maks. zębatka 36T
dźwignie zmiany biegów Shimano GRX RX610, 12-rzędowa // Shimano GRX RX610, 12-rzędowa
łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa
kaseta Shimano 105 7100, 11-36, 12-rzędowa
mostek Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości
kierownica Bontrager Elite Gravel, 42 cm szerokości
sztyca Bontrager z włókna węglowego, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, długość 330 mm
siodło Bontrager Verse Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
koła Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 100 x 12 mm Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm
rozmiar koła z przodu 28
rozmiar koła z tyłu 28
typ ramy UNI
rozmiar ramy 56
materiał ramy CARBON

Specyficzne kody

upc
601479124923
MPN
41398
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.