FuelEXe98GXAXSUS-24-41656-B-Primary.jpg
search
  • FuelEXe98GXAXSUS-24-41656-B-Primary.jpg
  • FuelEXe98GXAXSUS-24-41656-B-Portrait.jpg
  • FuelEXe98GXAXSUS-24-41656-B-Alt1.jpg
  • FuelEXe98GXAXSUS-24-41656-B-Alt2.jpg
  • FuelEXe98GXAXSUS-24-41656-B-Alt3.jpg
  • FuelEXe98GXAXSUS-24-41656-B-Alt4.jpg
  • FuelEXe98GXAXSUS-24-41656-B-Alt5.jpg
  • FuelEXe98GXAXSUS-24-41656-B-Alt6.jpg
  • FuelEXe98GXAXSUS-24-41656-B-Alt7.jpg
  • FuelEXe98GXAXSUS-24-41656-B-Alt8.jpg
  • FuelEXe98GXAXSUS-24-41656-B-Alt9.jpg

Rower Elektryczny E-Bike TREK Fuel EXe 9.8 GX AXS T-Type

Lava
Cena 55 699,00 zł
Brutto

Najniższa cena produktu 55 699,00 zł z dnia 29.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

ID produktu: 5300748

Kolor
Rozmiar
Ilość

Wysyłka w 7 dni
Zapytaj o produkt

FUEL EXe 9.8 GX AXS EU S Deep Smoke

Fuel EXe 9.8 GX AXS stanowi ewolucję elektrycznych rowerów górskich, dzięki małemu, ale potężnemu silnikowi, który skrywa w środku prawdziwie kosmiczne technologie. Zbudowany jest na podstawie ramy z lekkiego, sztywnego i sprawnego włókna węglowego, która zapewnia żywą i radosną jazdę. To nie wszystko. Wyposażony jest w koła z włókna węglowego, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS i nad wyraz płynnie pracujące zawieszenie w postaci widelca RockShox Lyrik Select+ i dampera SuperDeluxe Select+. 
TQ-HPR50 – mały, supercichy, potężny - Silnik TQ-HPR50 jest superwydajny i charakteryzuje się wyjątkowym współczynnikiem mocy do masy. Większość silników wykorzystuje koła zębate i pasy, które zajmują miejsce i potrafią być głośne lub ulec uszkodzeniu. W TQ-HPR50 wykorzystano przekładnię falową, która jest mała, supercicha i zapewnia niewiarygodnie naturalne wrażenia z jazdy.

51 szt.

Cechy

Rok Modelowy
2024
Wariant L
rozmiar ramy L
opis ramy Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku
mechanizm korbowy SRAM GX, długość 165 mm
hamulec tylni Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM CODE Bronze // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM CODE Bronze SRAM na 6 śrub, 200 mm
hamulec przedni Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM CODE Bronze // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM CODE Bronze SRAM na 6 śrub, 200 mm
opony Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
widelec RockShox Lyrik Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2,1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku
przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS, Typ T
dźwignie zmiany biegów SRAM AXS POD
łańcuch SRAM GX Eagle, Typ T, 12-rzędowa
kaseta SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12-rzędowa
kierownica Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, wznios kierownicy 27,5 mm, szerokość 820 mm, wznios mostka 0 stopni, długość mostka 45 mm
chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą
sztyca Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości
siodło Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm
koła Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przeloto
silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W
rozmiar koła z przodu 29
rozmiar koła z tyłu 29
typ ramy UNI
materiał ramy CARBON
typ e-roweru NORMAL
pojemność baterii 360

Specyficzne kody

upc
768682159910
MPN
41568
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.