Rower Elektryczny E-Bike TREK Rail 8 GX AXS T-Type Gen 3
Lava
Cena
34 999,00 zł
Brutto
Najniższa cena produktu 34 999,00 zł z dnia 29.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni
Rail 8 GX AXS EU S Matte Keswick
Rail 8 to nasz topowy elektryczny rower górski ze stopu aluminium z zawieszeniem o dużym skoku. Konfiguracja zawieszenia i osprzętu gotowa by poradzić sobie z najostrzejszymi trasami enduro, a z nowym mocnym systemem Bosch podjedziesz na kolejny zjazd szybciej niż wydawałoby się to możliwe. Wyposażony jest w sterowany bezprzewodowo napęd SRAM AXS gwarantujący niezawodną zmianę biegów nawet pod obciążeniem.
Silnik BOSCH Performance Line CX - Bosch Performance Line CX wyznacza standardy wydajności rowerów eMTB, oferując moment obrotowy do 85 Nm oraz inteligentny tryb eMTB wraz z funkcją Extended Boost, która automatycznie dostosowuje wspomaganie do terenu.
Silnik BOSCH Performance Line CX - Bosch Performance Line CX wyznacza standardy wydajności rowerów eMTB, oferując moment obrotowy do 85 Nm oraz inteligentny tryb eMTB wraz z funkcją Extended Boost, która automatycznie dostosowuje wspomaganie do terenu.
51 szt.
Cechy
- Rok Modelowy
- 2024
Wariant | L |
---|---|
rozmiar ramy | L |
opis ramy | Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, łącznik wahacza ze stopu magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku |
mechanizm korbowy | SRAM GX, długość 160 mm |
hamulec tylni | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM DB 8 // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM DB 8 SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm // SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzi Maks. średnice tarcz |
hamulec przedni | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM DB 8 // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM DB 8 SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm // SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzi Maks. średnice tarcz |
opony | Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50” |
widelec | RockShox Domain RC, sprężyna DebonAir, tłumik Motion Control, blokada skoku, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, powiększona korona do e-MTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku |
przerzutka tylna | SRAM GX Eagle AXS, Typ T |
pedały | VP-536 nylonowe, platformowe |
dźwignie zmiany biegów | SRAM AXS POD |
łańcuch | SRAM GX Eagle, Typ T, 12-rzędowa |
kaseta | SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12-rzędowa |
mostek | Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości |
kierownica | Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm |
chwyty | Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą |
sztyca | Bontrager Line Dropper, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 440 mm długości |
siodło | Bontrager Verse P3, szyny chromo-molibdenowe // Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm |
koła | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali |
bateria | Bosch PowerTube 625 Wh, system inteligentny |
ładowarka | Bosch Standard 4 A, 230 V, system inteligentny |
silnik | Bosch Performance Line CX, system inteligentny, magnezowa obudowa silnika, 85 Nm |
rozmiar koła z przodu | 29 |
rozmiar koła z tyłu | 29 |
typ ramy | UNI |
materiał ramy | ALUMINUM |
typ e-roweru | NORMAL |
pojemność baterii | 625 |
marka silnika | BOSCH |
Specyficzne kody
- upc
- 768682495704
- MPN
- 41527
chat
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.