FuelEXe97US-24-41526-B-Primary.jpg
search
  • FuelEXe97US-24-41526-A-Alt3.jpg
  • FuelEXe97US-24-41526-B-Primary.jpg
  • FuelEXe97US-24-41526-B-Portrait.jpg
  • FuelEXe97US-24-41526-B-Alt1.jpg
  • FuelEXe97US-24-41526-B-Alt2.jpg
  • FuelEXe97US-24-41526-B-Alt4.jpg
  • FuelEXe97US-24-41526-B-Alt5.jpg
  • FuelEXe97US-24-41526-B-Alt6.jpg
  • FuelEXe97US-24-41526-B-Alt7.jpg
  • FuelEXe97US-24-41526-B-Alt8.jpg
  • FuelEXe97US-24-41526-B-Alt9.jpg

Rower Elektryczny E-Bike TREKFuel EXe 9.7

Lava
Cena 41 599,00 zł
Brutto

Najniższa cena produktu 41 599,00 zł z dnia 29.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

ID produktu: 5299665

Kolor
Rozmiar
Ilość

Wysyłka w 7 dni
Zapytaj o produkt

FUEL EXe 9.7 SLX/XT EU S Deep Smoke
Fuel EXe 9.7 odmienia świat elektrycznych rowerów górskich, a to dzięki rewolucyjnemu silnikowi, który pięknie komponuje się z ramą i pozwala cieszyć z lekkiej oraz żwawej maszyny, która daje tyle samo radości jak tradycyjny rower górski, a dodatkowo zapewnia wspomaganie potrzebne do bezproblemowego rozprawienia się z podjazdami. Usprawnione zawieszenie zostało połączone ze starannie dobranymi komponentami, które umożliwiają sprawną zmianę biegów i precyzyjną modulację podczas jazdy po szlakach. To wszystko, a dodatkowo lekka, zwinna i sztywna rama z włókna węg
TQ-HPR50 – mały, supercichy, potężny - Silnik TQ-HPR50 jest superwydajny i charakteryzuje się wyjątkowym współczynnikiem mocy do masy. Większość silników wykorzystuje koła zębate i pasy, które zajmują miejsce i potrafią być głośne lub ulec uszkodzeniu. W TQ-HPR50 wykorzystano przekładnię falową, która jest mała, supercicha i zapewnia niewiarygodnie naturalne wrażenia z jazdy.
51 szt.

Cechy

Rok Modelowy
2024
Wariant XL
rozmiar ramy XL
opis ramy Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku
mechanizm korbowy E*thirteen E*spec Plus, 165 mm długości
hamulec tylni 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120 // 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120 Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm // Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm
hamulec przedni 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120 // 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120 Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm // Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm
opony Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50”
widelec Fox Rhythm 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku
przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek
dźwignie zmiany biegów Shimano SLX M7100, 12-biegowa
łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa
kaseta Shimano SLX M7100, 10-51T, 12 biegów
mostek Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości
kierownica Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm
chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą
sztyca TranzX JD-YSP39, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm
siodło Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm
koła Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali
rozmiar koła z przodu 29
rozmiar koła z tyłu 29
typ ramy UNI
materiał ramy CARBON
typ e-roweru NORMAL
pojemność baterii 360

Specyficzne kody

upc
768682473566
MPN
41519
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.