FuelEXe99XXAXSUS-24-41658-D-Primary.jpg
search
  • FuelEXe99XXAXSUS-24-41658-A-Alt3.jpg
  • FuelEXe99XXAXSUS-24-41658-D-Primary.jpg
  • FuelEXe99XXAXSUS-24-41658-D-Portrait.jpg
  • FuelEXe99XXAXSUS-24-41658-D-Alt1.jpg
  • FuelEXe99XXAXSUS-24-41658-D-Alt2.jpg
  • FuelEXe99XXAXSUS-24-41658-D-Alt4.jpg
  • FuelEXe99XXAXSUS-24-41658-D-Alt5.jpg
  • FuelEXe99XXAXSUS-24-41658-D-Alt6.jpg
  • FuelEXe99XXAXSUS-24-41658-D-Alt7.jpg
  • FuelEXe99XXAXSUS-24-41658-D-Alt8.jpg
  • FuelEXe99XXAXSUS-24-41658-D-Alt9.jpg

Rower elektryczny TREK Fuel EXe 9.9 XX AXS T-Type

Mulsanne Blue
Cena 69 499,00 zł
Brutto

Najniższa cena produktu 69 499,00 zł z dnia 29.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

ID produktu: 5315238

Kolor
Rozmiar
Ilość

Wysyłka w 7 dni
Zapytaj o produkt

FUEL EXe 9.9 XX AXS EU S Deep Smoke
Fuel EXe 9.9 XX AXS to kolarstwo górskie wyższego poziomu. Wjeżdża na nieznane terytorium między tradycyjnymi rowerami górskimi i elektrycznymi poprzez zastosowanie nowej technologii pozwalającej cieszyć się z natury w ciszy oraz najlepszych komponentów w branży. Wszystkie części EXe 9.9 aż rwą się do jazdy po szlakach, począwszy od lekkiej i sztywnej ramy z włókna węglowego, a na małym ale mocnym napędzie TQ skończywszy. Tu nie ma miejsca na jakiekolwiek kompromisy. Napęd z przerzutką SRAM XX AXS jest równie lekki, jak i precyzyjny, a topowe zawieszenie RockSh

Masz wyszukany gust i stawiasz sprawność ponad wszystko. Szukasz roweru, który nie tylko zjedzie ze szczytu jak błyskawica, ale będzie przy tym wyglądał fenomenalnie. Dostaniesz maszynę stworzoną z wyjątkową dbałością o szczegóły, od ramy i kół z włókna węglowego począwszy, a na sterowanym w pełni bezprzewodowo napędzie SRAM XX skończywszy. Z kolei supernowoczesny napęd TQ po cichu wspomoże Cię na podjeździe, dzięki czemu będziesz cieszyć się kolejnymi zjazdami po singletrackach.

Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z wbudowanym akumulatorem 360 Wh oraz supernowoczesna przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdem ładowania, zintegrowany wyświetlacz LED oraz dyskretna manetka na kierownicy. Widelec RockShox Lyrik Ultimate z AirWiz o skoku 150 mm, ze sprężyną powietrzną DebonAir i tłumieniem Charger 3 RC2 oraz damper RockShox Super Deluxe Ultimate o 140 mm skoku. Ponadto lekkie i sztywne koła z włókna węglowego przygotowane do jazdy bezdętkowej, zamontowana bezpośrednio sterowana bezprzewodowo przerzutka SRAM XX AXS, która jest lekka, wytrzymała i perfekcyjnie zmienia biegi nawet pod obciążeniem.

Fuel EXe 9.9 wynosi jazdę w terenie na wyższy poziom, dzięki przełomowym technologiom, od cichego i kompaktowego napędu TQ począwszy, a na skrupulatnie skonstruowanej ramie z włókna węglowego skończywszy. Łączy najmocniejsze strony obu światów — pędzi w dół szlaku jak tradycyjny rower, a potem szarżuje pod górę z naturalnym wspomaganiem. Ponadto wyposażony jest we wspaniały osprzęt, chociażby usprawnione zawieszenie Roc
- Nie musisz iść na kompromis. Dostajesz najlepsze włókno węglowe, komponenty i silnik, który nie odrywa Twojej uwagi od szlaku
- Lekki, wytrzymały i zmieniający biegi perfekcyjnie nawet pod obciążeniem napęd SRAM XX AXS jest sterowany bezprzewodowo i umożliwia Ci idealną kontrolę nad przełożeniami
- Zawieszenie RockShox wyposażone jest w technologię AirWiz, dzięki której jego regulacja to błahostka
- Mały, ale mocny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dopasowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie
- Wbudowany wyświetlacz, gniazdo ładowania i elementy sterowania są proste, eleganckie i w pełni intuicyjne w obsłudze

Dodatkowy akumulator Range Extender
Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Mieści się w standardowym koszyku na bidon i nie wymaga skomplikowanego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań.



Połącz, spersonalizuj, przelicz
Aplikacja Trek Central bezproblemowo łączy się z Twoim rowerem, umożliwiając spersonalizowaną regulację silnika, śledzenie aktywności oraz dodatkowo rozszerzając możliwości analizy jazdy i dostosowania roweru. Zyskujesz nawet nawigację i wyliczenie zasięgu w czasie rzeczywistym.



Zdejmowany akumulator
Akumulator 360 Wh zapewnia Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż łatwo go zdjąć dla wygodniejszego ładowania.

Rewolucja napędu
Przerzutka SRAM Eagle T-Type jest montowana bezpośrednio do ramy z pominięciem przestarzałego rozwiązania z irytującym hakiem. To sprawia, że system jest bardziej wytrzymały oraz nie tylko lepiej wygląda, ale jest również bardziej precyzyjny pod obciążeniem i łatwiejszy w regulacji.

RockShox AirWiz i Quarq TireWiz
TyreWiz monitoruje ciśnienie w oponach, podczas gdy AirWiz monitoruje ciśnienie w widelcu i amortyzatorach. Ustaw żądane ciśnienie w aplikacji SRAM AXS, a następnie po prostu sprawdzaj kontrolki przed każdą jazdą—czerwona oznacza, że trzeba sięgnąć po pompkę, a zielona, że można jechać.
4 szt.

Cechy

Rok Modelowy
2024
Wariant L
rozmiar ramy L
opis ramy Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku
mechanizm korbowy SRAM XX, długość 165 mm
hamulec tylni Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Code Ultimate // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Code Ultimate SRAM na 6 śrub, 200 mm Maks. średnice tarcz
hamulec przedni Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Code Ultimate // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Code Ultimate SRAM na 6 śrub, 200 mm Maks. średnice tarcz
opony Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
widelec RockShox Lyrik Ultimate, AirWiz, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, przesunięcie 44 mm, Boost110, Maxle Stealth, 150 mm skoku
przerzutka tylna SRAM XX Eagle AXS, Typ T
dźwignie zmiany biegów SRAM AXS POD Ultimate, ze sztycą regulowaną // SRAM AXS POD Ultimate, ze sztycą regulowaną
łańcuch SRAM XX Eagle, T-Type, 12 biegów
kaseta SRAM Eagle S-1297, Typ T, 10-52, 12-rzędowa
kierownica Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, wznios kierownicy 27,5 mm, szerokość 820 mm, wznios mostka 0 stopni, długość mostka 45 mm
stery Uszczelniane łożyska maszynowe, góra 1-1/8”, dół 1,5”
chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą
sztyca RockShox Reverb AXS, 170 mm skoku, sterowanie bezprzewodowe, 34,9 mm, 480 mm długości
siodło Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm
koła Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29
bateria TQ 360 Wh // Akumulator SRAM eTap (z ładowarką)
silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W
rozmiar koła z przodu 29
rozmiar koła z tyłu 29
typ ramy UNI
rozmiar ramy 44
materiał ramy CARBON
typ e-roweru NORMAL
pojemność baterii 360

Specyficzne kody

upc
601842905197
MPN
41657
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.