Rower elektryczny TREK Fuel EXe 8 XT
Nautical Navy
Cena
33 999,00 zł
Brutto
Najniższa cena produktu 33 999,00 zł z dnia 28.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni
FUEL EXe 8 XT EU S Satin Mercury
Fuel EXe 8 to gotowy na szlaki aluminiowy elektryczny rower górski, który dyskretnie wspomaga na podjazdach, dzięki czemu oszczędzasz energię na zjazdy. Podobnie jak jego karbonowy odpowiednik, wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower na szlaki, jednak z dodatkowym wsparciem w postaci maleńkiego, ale potężnego układu napędowego z przekładnią falową, z eleganckim wyświetlaczem na rurze górnej i kompaktową manetką. Jest gotowy do jazdy z ulepszonymi najważniejszymi częściami, takimi jak pełne zawieszenie FOX, szerokie koła Bontrager Line Comp Tubeless Ready i
Wydajność jest dla Ciebie ważna tak samo jak cena. Wszystkie nowinki znajdziesz w topowym modelu Fuel EXe, rowerze który jednocześnie nie opróżnia kieszeni. Pragniesz ulepszonych komponentów działających bez zarzutu oraz solidnej ramy aluminiowej, która poradzi sobie z wyboistym terenem i zapewni wystarczające możliwości na podjazdy.
Rama Aluminium Alpha Platinum z układem napędowym z przekładnią falową HPR50 firmy TQ, zabudowany zdejmowany akumulator 360 Wh i inteligentny port ładowania. Zintegrowany wyświetlacz diodowy i manetka na kierownicę łatwe w użyciu podczas jazdy. Amortyzator przedni FOX Rhythm 36 150 mm ze sprężyną powietrzną Float EVOL i tłumieniem GRIP oraz zawieszenie tylne FOX Performance Float X 140 mm. Do tego szerokie koła Bontrager Line Comp 30 Tubeless Ready, 12-rzędowy napęd Shimano XT, hydrauliczne hamulce tarczowe i sztyca regulowana.
Jeśli pragniesz zalet najwyższej klasy modelu Fuel EXe, ale bez wstrząsającej metki, Fuel EXe 8 jest dla Ciebie. Zyskujesz ten sam układ napędowy, wyświetlacz i geometrię, co w karbonowym odpowiedniku, a do tego ulepszone pełne zawieszenie i napęd Shimano XT – przy bardziej ekonomicznej ramie aluminiowej.
- Wszelkie zalety najwyższej klasy lekkiego e-MTB bez opróżniania kieszeni
- Ulepszone pełne zawieszenie FOX wygładza szlak, a 12-rzędowy napęd Shimano XT umożliwia płynne przerzucanie pod obciążeniem
- Mały, ale mocny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dopasowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie
- Wbudowany wyświetlacz, gniazdo ładowania i elementy sterowania są proste, eleganckie i w pełni intuicyjne w obsłudze
- Dostosuj geometrię za pomocą technologii Mino Link lub dodaj regulowane stery dla jeszcze większej kontroli
TQ-HPR50 – mały, supercichy, potężny
Silnik TQ-HPR50 jest superwydajny i charakteryzuje się wyjątkowym współczynnikiem mocy do masy. Większość silników wykorzystuje koła zębate i pasy, które zajmują miejsce i potrafią być głośne lub ulec uszkodzeniu. W TQ-HPR50 wykorzystano przekładnię falową, która jest mała, supercicha i zapewnia niewiarygodnie naturalne wrażenia z jazdy.
Dodatkowy akumulator Range Extender
Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Mieści się w standardowym koszyku na bidon i nie wymaga skomplikowanego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań.
Połącz, spersonalizuj, przelicz
Aplikacja Trek Central bezproblemowo łączy się z Twoim rowerem, umożliwiając spersonalizowaną regulację silnika, śledzenie aktywności oraz dodatkowo rozszerzając możliwości analizy jazdy i dostosowania roweru. Zyskujesz nawet nawigację i wyliczenie zasięgu w czasie rzeczywistym.
Zdejmowany akumulator
Akumulator 360 Wh zapewnia Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż łatwo go zdjąć dla wygodniejszego ładowania.
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.
Agresywny lub zrelaksowany – wybór należy do Ciebie
Zainstaluj miski sterowe z regulacją kąta (sprzedawane oddzielnie) i dostosuj do swoich preferencji kąt główki ramy o fabrycznej wartości. Zmiany możesz dokonać o jeden stopień w górę, lub w dół i to bez wpływu na wysokość suportu.
Wydajność jest dla Ciebie ważna tak samo jak cena. Wszystkie nowinki znajdziesz w topowym modelu Fuel EXe, rowerze który jednocześnie nie opróżnia kieszeni. Pragniesz ulepszonych komponentów działających bez zarzutu oraz solidnej ramy aluminiowej, która poradzi sobie z wyboistym terenem i zapewni wystarczające możliwości na podjazdy.
Rama Aluminium Alpha Platinum z układem napędowym z przekładnią falową HPR50 firmy TQ, zabudowany zdejmowany akumulator 360 Wh i inteligentny port ładowania. Zintegrowany wyświetlacz diodowy i manetka na kierownicę łatwe w użyciu podczas jazdy. Amortyzator przedni FOX Rhythm 36 150 mm ze sprężyną powietrzną Float EVOL i tłumieniem GRIP oraz zawieszenie tylne FOX Performance Float X 140 mm. Do tego szerokie koła Bontrager Line Comp 30 Tubeless Ready, 12-rzędowy napęd Shimano XT, hydrauliczne hamulce tarczowe i sztyca regulowana.
Jeśli pragniesz zalet najwyższej klasy modelu Fuel EXe, ale bez wstrząsającej metki, Fuel EXe 8 jest dla Ciebie. Zyskujesz ten sam układ napędowy, wyświetlacz i geometrię, co w karbonowym odpowiedniku, a do tego ulepszone pełne zawieszenie i napęd Shimano XT – przy bardziej ekonomicznej ramie aluminiowej.
- Wszelkie zalety najwyższej klasy lekkiego e-MTB bez opróżniania kieszeni
- Ulepszone pełne zawieszenie FOX wygładza szlak, a 12-rzędowy napęd Shimano XT umożliwia płynne przerzucanie pod obciążeniem
- Mały, ale mocny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dopasowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie
- Wbudowany wyświetlacz, gniazdo ładowania i elementy sterowania są proste, eleganckie i w pełni intuicyjne w obsłudze
- Dostosuj geometrię za pomocą technologii Mino Link lub dodaj regulowane stery dla jeszcze większej kontroli
TQ-HPR50 – mały, supercichy, potężny
Silnik TQ-HPR50 jest superwydajny i charakteryzuje się wyjątkowym współczynnikiem mocy do masy. Większość silników wykorzystuje koła zębate i pasy, które zajmują miejsce i potrafią być głośne lub ulec uszkodzeniu. W TQ-HPR50 wykorzystano przekładnię falową, która jest mała, supercicha i zapewnia niewiarygodnie naturalne wrażenia z jazdy.
Dodatkowy akumulator Range Extender
Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Mieści się w standardowym koszyku na bidon i nie wymaga skomplikowanego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań.
Połącz, spersonalizuj, przelicz
Aplikacja Trek Central bezproblemowo łączy się z Twoim rowerem, umożliwiając spersonalizowaną regulację silnika, śledzenie aktywności oraz dodatkowo rozszerzając możliwości analizy jazdy i dostosowania roweru. Zyskujesz nawet nawigację i wyliczenie zasięgu w czasie rzeczywistym.
Zdejmowany akumulator
Akumulator 360 Wh zapewnia Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż łatwo go zdjąć dla wygodniejszego ładowania.
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.
Agresywny lub zrelaksowany – wybór należy do Ciebie
Zainstaluj miski sterowe z regulacją kąta (sprzedawane oddzielnie) i dostosuj do swoich preferencji kąt główki ramy o fabrycznej wartości. Zmiany możesz dokonać o jeden stopień w górę, lub w dół i to bez wpływu na wysokość suportu.
51 szt.
Cechy
- Rok Modelowy
- 2024
Wariant | L |
---|---|
rozmiar ramy | L |
opis ramy | Alpha Platinum Aluminium, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, łącznik wahacza ze stopu aluminium, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, uniwersalny hak UDH, 140 mm skoku |
mechanizm korbowy | E*thirteen E*spec Plus, 165 mm długości |
hamulec tylni | 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120 // 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120 // Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm // Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm Maks. średnice tarcz |
hamulec przedni | 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120 // 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120 // Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm // Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm Maks. średnice tarcz |
opony | Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50” |
widelec | Fox Rhythm 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku |
przerzutka tylna | Shimano XT M8100, długi wózek |
dźwignie zmiany biegów | Shimano XT M8100, 12-rzędowy |
łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
kaseta | Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa |
mostek | Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości |
kierownica | Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm |
chwyty | Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą |
sztyca | TranzX JD-YSP39, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
siodło | Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm |
koła | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali |
bateria | TQ 360 Wh |
silnik | TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W |
rozmiar koła z przodu | 29 |
rozmiar koła z tyłu | 29 |
typ ramy | UNI |
rozmiar ramy | 44 |
materiał ramy | ALUMINUM |
typ e-roweru | NORMAL |
pojemność baterii | 360 |
Specyficzne kody
- upc
- 745889470611
- MPN
- 41503
chat
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.