Rower elektryczny TREK Fuel EXe 5
Matte Blue Sage
Cena
27 499,00 zł
Brutto
Najniższa cena produktu 27 499,00 zł z dnia 29.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni
FUEL EXe 5 Deore EU S Matte Dnister Black
Fuel EXe 5 to aluminiowy elektryczny rower górski, który łączy wszystkie technologie swego karbonowego odpowiednika w niedrogiej konfiguracji. Ma ten sam maleńki i dyskretny, ale potężny system napędowy, jak również elegancki wyświetlacz i manetkę. Jednak to, co naprawdę wyróżnia ten rower, to odczucie jazdy tradycyjnym rowerem górskim na szlaki, tylko z odrobiną dodatkowej mocy.
Szukasz roweru, który sprawi, że podjazdy będą trochę przyjemniejsze i nie stracisz sterowności na zjazdach. Chcesz wejść do świata lekkich e-rowerów górskich bez opróżniania konta i nie masz nic przeciwko późniejszej modernizacji niektórych części.
Rama Aluminium Alpha Platinum z układem napędowym z przekładnią falową HPR50 firmy TQ, zabudowany zdejmowany akumulator 360 Wh i inteligentny port ładowania. Zintegrowany wyświetlacz diodowy i manetka na kierownicę łatwe w użyciu podczas jazdy. Amortyzator przedni RockShox Recon Silver Solo 150 mm ze sprężyną powietrzną i tłumieniem Motion Control oraz blokadą, plus zawieszenie tylne X-Fusion Pro 2 140 mm z 2-pozycyjnym tłumikiem. Do tego 12-rzędowy napęd Shimano Deore, hydrauliczne hamulce tarczowe i sztyca regulowana.
Jeśli chcesz dodać mocy do przejażdżek po szlakach bez rozbijania banku, Fuel EXe 5 to maszyna dla Ciebie. Zyskujesz wszystkie technologie z wyższej klasy modeli karbonowych, z częściami, które możesz z czasem ulepszać.
- Zyskujesz frajdę z jazdy po szlakach, plus zastrzyk mocy do pokonywania podjazdów i oszczędzania energii na zjazdy
- Mały, ale mocny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dopasowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie
- Wbudowany wyświetlacz, gniazdo ładowania i elementy sterowania są proste, eleganckie i w pełni intuicyjne w obsłudze
- Dostosuj geometrię za pomocą technologii Mino Link lub dodaj regulowane stery dla jeszcze większej kontroli
- Jeśli chcesz jeździć dalej, po prostu dodaj akumulator dodatkowy Range Extender, który idealnie pasuje do koszyka na bidon
TQ-HPR50 – mały, supercichy, potężny
Silnik TQ-HPR50 jest superwydajny i charakteryzuje się wyjątkowym współczynnikiem mocy do masy. Większość silników wykorzystuje koła zębate i pasy, które zajmują miejsce i potrafią być głośne lub ulec uszkodzeniu. W TQ-HPR50 wykorzystano przekładnię falową, która jest mała, supercicha i zapewnia niewiarygodnie naturalne wrażenia z jazdy.
Dodatkowy akumulator Range Extender
Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Mieści się w standardowym koszyku na bidon i nie wymaga skomplikowanego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań.
Połącz, spersonalizuj, przelicz
Aplikacja Trek Central bezproblemowo łączy się z Twoim rowerem, umożliwiając spersonalizowaną regulację silnika, śledzenie aktywności oraz dodatkowo rozszerzając możliwości analizy jazdy i dostosowania roweru. Zyskujesz nawet nawigację i wyliczenie zasięgu w czasie rzeczywistym.
Zdejmowany akumulator
Akumulator 360 Wh zapewnia Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż łatwo go zdjąć dla wygodniejszego ładowania.
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.
Agresywny lub zrelaksowany – wybór należy do Ciebie
Zainstaluj miski sterowe z regulacją kąta (sprzedawane oddzielnie) i dostosuj do swoich preferencji kąt główki ramy o fabrycznej wartości. Zmiany możesz dokonać o jeden stopień w górę, lub w dół i to bez wpływu na wysokość suportu.
Szukasz roweru, który sprawi, że podjazdy będą trochę przyjemniejsze i nie stracisz sterowności na zjazdach. Chcesz wejść do świata lekkich e-rowerów górskich bez opróżniania konta i nie masz nic przeciwko późniejszej modernizacji niektórych części.
Rama Aluminium Alpha Platinum z układem napędowym z przekładnią falową HPR50 firmy TQ, zabudowany zdejmowany akumulator 360 Wh i inteligentny port ładowania. Zintegrowany wyświetlacz diodowy i manetka na kierownicę łatwe w użyciu podczas jazdy. Amortyzator przedni RockShox Recon Silver Solo 150 mm ze sprężyną powietrzną i tłumieniem Motion Control oraz blokadą, plus zawieszenie tylne X-Fusion Pro 2 140 mm z 2-pozycyjnym tłumikiem. Do tego 12-rzędowy napęd Shimano Deore, hydrauliczne hamulce tarczowe i sztyca regulowana.
Jeśli chcesz dodać mocy do przejażdżek po szlakach bez rozbijania banku, Fuel EXe 5 to maszyna dla Ciebie. Zyskujesz wszystkie technologie z wyższej klasy modeli karbonowych, z częściami, które możesz z czasem ulepszać.
- Zyskujesz frajdę z jazdy po szlakach, plus zastrzyk mocy do pokonywania podjazdów i oszczędzania energii na zjazdy
- Mały, ale mocny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dopasowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie
- Wbudowany wyświetlacz, gniazdo ładowania i elementy sterowania są proste, eleganckie i w pełni intuicyjne w obsłudze
- Dostosuj geometrię za pomocą technologii Mino Link lub dodaj regulowane stery dla jeszcze większej kontroli
- Jeśli chcesz jeździć dalej, po prostu dodaj akumulator dodatkowy Range Extender, który idealnie pasuje do koszyka na bidon
TQ-HPR50 – mały, supercichy, potężny
Silnik TQ-HPR50 jest superwydajny i charakteryzuje się wyjątkowym współczynnikiem mocy do masy. Większość silników wykorzystuje koła zębate i pasy, które zajmują miejsce i potrafią być głośne lub ulec uszkodzeniu. W TQ-HPR50 wykorzystano przekładnię falową, która jest mała, supercicha i zapewnia niewiarygodnie naturalne wrażenia z jazdy.
Dodatkowy akumulator Range Extender
Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Mieści się w standardowym koszyku na bidon i nie wymaga skomplikowanego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań.
Połącz, spersonalizuj, przelicz
Aplikacja Trek Central bezproblemowo łączy się z Twoim rowerem, umożliwiając spersonalizowaną regulację silnika, śledzenie aktywności oraz dodatkowo rozszerzając możliwości analizy jazdy i dostosowania roweru. Zyskujesz nawet nawigację i wyliczenie zasięgu w czasie rzeczywistym.
Zdejmowany akumulator
Akumulator 360 Wh zapewnia Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż łatwo go zdjąć dla wygodniejszego ładowania.
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.
Agresywny lub zrelaksowany – wybór należy do Ciebie
Zainstaluj miski sterowe z regulacją kąta (sprzedawane oddzielnie) i dostosuj do swoich preferencji kąt główki ramy o fabrycznej wartości. Zmiany możesz dokonać o jeden stopień w górę, lub w dół i to bez wpływu na wysokość suportu.
51 szt.
Cechy
- Rok Modelowy
- 2024
Wariant | XL |
---|---|
rozmiar ramy | XL |
opis ramy | Alpha Platinum Aluminium, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, łącznik wahacza ze stopu aluminium, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, uniwersalny hak UDH, 140 mm skoku |
mechanizm korbowy | E*thirteen E*spec Plus, 165 mm długości |
hamulec tylni | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Tektro HD-M745 Tektro, na 6 śrub, 203 mm Maks. średnice tarcz |
hamulec przedni | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Tektro HD-M745 Tektro, na 6 śrub, 203 mm Maks. średnice tarcz |
opony | Bontrager XT3 Elite, stopka z drutu, 60 tpi, 29x2,40” |
widelec | RockShox Recon Silver, sprężyna Solo Air, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, Maxle Stealth, 150 mm skoku |
przerzutka tylna | Shimano Deore M6100, długi wózek |
dźwignie zmiany biegów | Shimano Deore M6100, 12 biegów |
łańcuch | Shimano Deore M6100, 12 biegów |
kaseta | Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa |
mostek | Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości |
kierownica | Bontrager Rhythm Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm |
chwyty | Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą |
sztyca | TranzX JD-YSI-22PLQ, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 497 mm długości |
siodło | Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm |
koła | Bontrager Line TLR 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 32 otwory, zawór Presta Bontrager, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Bontrager ze stopu aluminium, z luźne łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
bateria | TQ 360 Wh |
silnik | TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W |
rozmiar koła z przodu | 29 |
rozmiar koła z tyłu | 29 |
typ ramy | UNI |
rozmiar ramy | 47 |
materiał ramy | ALUMINUM |
typ e-roweru | NORMAL |
pojemność baterii | 360 |
Specyficzne kody
- upc
- 768682517765
- MPN
- 41371
chat
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.