

Najniższa cena produktu 19 999,00 zł z dnia 12.02.2025
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni
Slash 8 XT S 27.5 Marianas Blue
Slash 8 to rower górski enduro, który potrafi w kółko pokonywać podjazdy i zjazdy bez łapania zadyszki. Zbudowany jest na konstrukcji z wysokim punktem obrotu ze 170 mm skokiem z przodu i z tyłu, który zwiększa przyczepność na stromych wzniesieniach, a przy zlatywaniu ze wzgórza zapewnia stabilność. Mieszany zestaw kół: 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu, zapewnia pełne wrażeń prowadzenie, a napęd Shimano XT pozwala płynnie przerzucać biegi niezależnie od okoliczności.
Chcesz roweru enduro, który zwiększy wydajność pedałowania pod górę i będzie diabelnie szybki z górki. Dodatkowa przyczepność roweru z wysokim punktem obrotu to niezła rzecz, ale stabilność na zjazdach to prawdziwa wisienka na torcie. Wszechstronność to coś, co Cię interesuje, i podoba Ci się myśl, że możesz wybierać między szybkimi 29-calówkami a zwinnymi kołami 27,5 cala.
Rama z aluminium Alpha Platinum z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i kółkiem napinającym, a także dodatkowym miejscem na przechowywanie wewnętrzne. 170 mm skoku z przodu i z tyłu dzięki zastosowaniu widelca FOX Rhythm 36 ze sprężyną powietrzną Float EVOL i damperem GRIP oraz amortyzacji Fox Performance Float X. Mnóstwo biegów do łatwiejszej wspinaczki dzięki napędowi Shimano XT, sztyca regulowana Bontrager Line Dropper i zestaw mieszanych kół Bontrager Line Comp 30, 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu, do zastosowań bezdętkowych z piastą Rapid Drive.
Slash 8 jest gotowy dać z siebie wszystko na długodystansowych trasach przełajowych dzięki długiemu skokowi, poważnej przyczepności i niezachwianej stabilności. Dodatkową wartość i wydajność zapewniają zespół zawieszenia FOX i przerzutki Shimano XT.
- Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy precyzyjnie dopasowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie zwiększają wydajność pedałowania
- Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej niż wystarczający do przyjmowania dużych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach
- Rower jest gotowy do jazdy, wyposażony w zestaw mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu oraz sztywne, ale zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla większej prędkości
- Możesz dostosować Slasha do sposobu jazdy i terenu, a to dzięki regulacji przełożenia ramy, przykręcanemu dolnemu mocowaniu dampera umożliwiającemu przejście na całkowicie 29-calowe koła, a także regulowanym sterom (sprzedawanym oddzielnie)
- W wewnętrznym schowku możesz przewozić narzędzia i przekąski i jest on dostępny we wszystkich modelach
Konstrukcja z wysoką osią obrotu wahacza
Wysoko położona oś obrotu wahacza w Slash umożliwia przemieszczanie osi koła do tyłu, gdy zawieszenie zostaje ściśnięte, dzięki czemu koło tylne porusza się zgodnie ze zwrotem siły z uderzeń o przeszkody i szybciej odsuwa z drogi. Na szlaku zapewnia to wyjątkowo płynną pracę, a jednocześnie pozwala zachować pęd i niesamowitą przyczepność.
Ogranicz odbicie pedałów
Większy napinacz górny Slash nie tylko eliminuje odbicie pedałów spowodowane położoną wysoko osią obrotu wahacza. Jego rozmiar i położenie zapewniają idealne ograniczenie ugięcia dampera dla sprawnego pedałowania. Napinacz dolny zmniejsza naprężenie łańcucha na przerzutce, dzięki czemu cieszysz się płynniejszą zmianą biegów i sprawnością pracy zawieszenia.
Różne rozmiary kół
Standardowo otrzymujesz 29-calowe koło z przodu dla wygody toczenia i mniejsze, 27,5-calowe, z tyłu, idealne na szaleństwa. Chcesz się cieszyć z prędkości 29-era? Po prostu wymień dolne mocowanie dampera (sprzedawane oddzielnie), aby obniżyć suport i założyć szybsze koło również z tyłu.
Usprawniony schowek w ramie
Zamknięcie osłony schowka jest większe, wygodniejsze w użyciu, a części plastikowe wykonane z materiałów z recyklingu.
Dostosuj zawieszenie i wyciśnij z niego wszystko
Dostosuj współczynnik dźwigni za pomocą zmiany pozycji podkładki mimośrodowej. Jedź z mniej progresywnym ustawieniem, ciesząc się miękką amortyzacją na trudnych i wyboistych szlakach. Przełącz się na bardziej progresywne ustawienie, gdy masz przed sobą większe przeszkody i nie chcesz dobijać zawieszenia lub korzystasz z amortyzatora sprężynowego.
Agresywny lub zrelaksowany – wybór należy do Ciebie
Zainstaluj miski sterowe z regulacją kąta (sprzedawane oddzielnie) i dostosuj do swoich preferencji kąt główki ramy o fabrycznej wartości. Zmiany możesz dokonać o jeden stopień w górę, lub w dół i to bez wpływu na wysokość suportu.
Cechy
Wariant | XL |
---|---|
rozmiar ramy | XL |
opis ramy | Alpha Platinum Aluminium, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny ha |
mechanizm korbowy | Shimano Deore M6120, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 165 mm długości Shimano BB-MT501 BSA |
hamulec tylni | 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120 // 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120 Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm // Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm Maks. rozmiary tarcz |
hamulec przedni | 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120 // 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120 Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm // Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm Maks. rozmiary tarcz |
opony | Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50” // Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5x2,50” |
widelec | Fox Rhythm 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt-X, 170 mm skoku |
przerzutka tylna | Shimano XT M8100, długi wózek |
dźwignie zmiany biegów | Shimano XT M8100, 12-rzędowy |
łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
kaseta | Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa |
mostek | Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 35 mm długości |
kierownica | Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm |
chwyty | Bontrager XR Trail Pro, ze stopu aluminium, z obejmą |
sztyca | Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 450 mm długości |
siodło | Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm |
koła | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali |
rozmiar koła z przodu | 29 |
rozmiar koła z tyłu | 29 |
typ ramy | UNI |
rozmiar ramy | 47 |
materiał ramy | ALUMINUM |
Specyficzne kody